18″ Wieltjes gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 18″ Wieltjes gezocht

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand soms nog een setje 18″ 3 delige wieltjes liggen die passen onder een 964 ?

De staat is van geen belang, als ze maar recht zijn 😛
    Liefst in de buurt van 8 en 10J met ET rond de 50 💡

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • Thx!
      Zoals jullie zien ben ik me aan’t afreageren op ‘t forum 😳
      De hardste slag zal pas volgende week komen vrees ik, en dan is het voor mij nog “a walk in the park” in vergelijk met mijn zus en d’r kinderen, maar ja, men kan er weinig aan doen vrees ik.

In Gette zijn plaats zou ik voor de RH cuprad gaan, al dan niet origineel. Die velgen zijn ‘t mooist op een blauwe.
      De Murano otoh is a handfull. Zijn sterkte (de kleur) blijkt zijn zwakte te zijn bij het kiezen van velgen. Ik denk niet dat er veel velgen mooi zullen op uit komen. Ben in elk geval niet overtuigd van de RH cuprad met zwart hart. De auto ziet er met de RH cuprad een pak ouder uit in ‘t echt, op foto ca va nog, maar in ‘t echt valt ‘t maar tegen, terwijl zo’n RH cuprad HET wiel is voor een 964.

XXX

Hey Bart, die halve set van de Snoer geven al een héél ander zicht en dan ga je voor nog mooier, ben benieuwd. :popcorn:

Hard Times, Chin Up Mate!

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/ChinUp_zpsc24f0f2b.jpeg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/ChinUp_zpsc24f0f2b.jpeg[/IMG][/URL]

Voor mij die cupvelgen dan maar, passen imo bij de 964.
          Om een of andere reden vind ik een *porsche met andere van originele *porsche -velgen er altijd wat “goedkoop” uit zien :think:

Ik heb nog een setje 18 inch cargraphics liggen maar die zijn voor een 964 turbo dus die gaan te breed komen op die van jou denk ik

Ik had die gekocht voor de jubi maar ik heb echte speedlines gevonden, ik zoek enkel nog originele boorden voor de speedlines

Wat de aftermarked velgen aangaat heb ik er al te vaak gezien die plots breken en dan heb je volgens mij meer schade dan je voor mogelijk kon houden, dat zou je met het echte spul niet mogen voor hebben

[quote=”Gette” post=153004]Geen tjoeningsplastic onder een Porsche he 😛 [/quote]

Gohja… ik hoor graag de verhaaltjes.
              Feit is:
              De 996 4S, Cargraphic 19″ velgen 3-delig, ik voelde platte band, zette me direct op kant et voila: ne winkelhaak in de binnenkant van de velg.
              De T5, ééndelige 20″ namaakvelgen en verlaagd, heb er 30 km op gereden alvorens ik voelde (of beter gezegd: zag) dat hij plat stond, band opgepompt en vrolijk verder (wel met een tet op den band, maar de velg was ongeschonden). Die T5 stond zo beenhard en er was zo weinig rubber dat je niet voelde of die plat stond of niet. Heb wel de bandencentrale kunnen bereiken met mijn tet op mijnen band. BTW, ik spreek hier over mijn vorige T5, de velgen waren Orobica oid…

Mijn slotsom: eendelige kunnen meer aan.

Nope, reeds 2x geprobeerd 🙁
                Werk voor onze admin…
                Effe via Picasa dan:

Wat er nu op staat:

Foto’s posten lukt precies niet…

Had verleden week (net voor het droevige nieuws) nog zitten experimenteren met PatrickB en een halve set velgen van Snoer ( :respect2: ) maar ik weet ‘t niet… 🙁

Als er zo’n opkomen moet het hart al in ‘t zilver zijn vrees ik, soms denk ik “gewoon afblijven”, maar ja… Misschien toch een setje zoals ik hierboven postte. Zijn toch vet hoor.
                    Als je persé 3-delige wil zou ik voor de RH cuprad gaan, met deftig rubber erop zit je dan rond de 3200 Euro.

Geen tjoeningsplastic onder een Porsche he 😛

Nene, heb ook al liggen kijken voor die ” look a likes ” bij AP etc.
                      Ze kosten niks en zien er ook goed uit, das waar.

Maar langs de andere kant heb ik het meer voor het echte spul, ik heb in het verleden NOOIT lekkende velgen gehad. Ook niet na de zoveelste demontage voor bredere ringen etc.

Wat gaat er bij u nu onderkomen ? :engeltje:

Eerlijk?
                        Dat gedoe met die 3-delige hangt mij de keel uit.
                        Koop gewoon een setje Veloce’s of Kirschers and get it over with.
                        Een volledige velg kost minder (en is makkelijker te vervangen) dan zo’n ring bij een 3-delige.
                        Bij mijn Cargraphics heb ik meer platte banden gehad dan met eender welke andere velgen. De meerdelige die nu op de bus liggen durven ook te lossen. Met ééndelige velgen heb ik nooit die problemen gehad.

Anders DEZE:

Leg anders nog een beetje op voor deftigere banden (voor zover deze er al niet op liggen) en je bent meneer voor 1500 Euro, splinternieuw…
                        Heb deze op de 996 4S gehad en achteraf verkocht aan een forumlid: no problemas :salut:

Hangt er van af wat het is, ik ben altijd curieus !

ik heb setje 2delige liggen.
                            maar dat is niet wat jij zoekt veronderstel ik ?.

Niet allemaal tegelijk he 😛

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.