19″ 2DELIGE KAHN FUCHS-LOOK VELGEN NIEUWSTAAT. 996 997 987

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 19″ 2DELIGE KAHN FUCHS-LOOK VELGEN NIEUWSTAAT. 996 997 987

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Deze zijn ook weg

Geen bandjes bij 😉 ?

up!

Nog ne keer onder de aandacht brengen hier, nu het seizoen terug begint..

Als ze in juni ni verkocht zijn, dan gaan ze samen met den Boxster weg.

nog maar eens uppen….

nog maar eens uppen….

Niemand? Zal eens bij ‘t oud ijzer moeten gaan horen, vrees ik 🙁

Zomersolden : 650 eurokes!

Ze beginnen een beetje in mijne weg te staan, dus zotte biedingen zijn misschien zo zot nog ni?

Nog eens uppen. Nog steeds te koop.

-home-porschef-public_html-media-kunena-attachments-7517-282831594_1-porsche-19-kahn-velgen-satijnzwart.jpg

De turbo’s terug laten opleggen en deze weer netjes in de dozen.

Dus UP for sale! Feel free to make me an offer.

J

Ik ga de rest tegenspreken en jou gelijk geven..
                            Ik vind het ook maar niks, er bestaan veel mooiere velgen voor je boxster.
                            Niet twijfelen, verkopen die handel. 🙂

Merci voor de morele ondersteuning. 🙂

Hoe meer ik ze zie, hoe meer ik weer ga twijfelen. Wat ik mis, is een chromen randje, dan zouden ze af zijn, dit is echt wel zwart-zwart. . Wat me ook een beetje stoort nu, zijn de aangetaste remklauwen die nu veel harder opvallen. Tijd om die eens te laten spuiten, denk ik.

Ondertussen ook wat troubles met de velgen, de 2 linkse banden gaan steeds plat (en het stukje om op de verdoken ventielen te schroeven past niet , enkel in de garage hebben ze een passend stuk). Nog maar eens terug naar de garage, dus. Hopelijk blijft het mooie weer nog wat aanhouden, want ik heb al wat cabrio- :driver: gemist, alhoewel mijn brandnew DD momenteel ook nog niet tegensteekt . :happydance:

Ik ben niet zo voor zwarte/donkere velgen maar hier vind ik ze ook wel ok… 😕

Dat dacht ik ook.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.