19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

Home Forum Porsche Uitstappen 19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

• Maker
    Discussie
  • Geachte

Wij zenden U deze mail met een speciaal verzoek, zijn de een oproep naar eigenaars van Porsches.
    Om nu zondag (19augustus) om 15u een korte rondrit te maken in groep in aanwezigheid van Nealtje (een 5jarige Leukemie patiëntje) die nog maar een 2-tal weken te leven heeft. Zijn grote droom is om zoveel mogelijk Mustangs (waaronder die van zijn papa) en Porsches dit rondritje nog te kunnen maken. Deze groep zal ook professioneel worden begeleid door de wegkapiteins van ‘The Wingmen Antwerp’.

http://www.thewingmen.be

Voor alle info contacteer Mieke:

Wingops- The Wingmen Antwerp
    Tel: 0495/10.11.21

De site van onze grootste kleine hartedief Neal is te bekijken op: http://www.nealponsaerts.be

Met vriendelijke groeten

Yana De Vries
    Secretaresse vd Wingmen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
    • Jij was te druk bezig met je “vakantiejob[size=59:15qkzm3z](ster) “[/size] 😈

Ferm zo’n acties en zelfs niet ver van bij mij maar heb boodschap niet op tijd gezien…

Ook mij roert dit enorm.
          Aan de ouders en iedereen die dezeonvergetelijke dag hebben gerealiseerd (ja ook jullie van het forum hier) mijn volste respect

mens ik krijg tranen in mijn ogen als ik da hier allemaal las 😥 😥

mij doet het enorm veel deugd dat jullie op mijn oproep hebben gereageert kvindt het echt fantastische voor da manneke jammer dat ik er zelf niet kon bijzijn

bij deze wensen ik jullie nog eens bedanken voor de massale opkomst
              zo zie je maar dat mensen met een porsche een goed hart hebben
              😉

Man, ik word hier zo ongelofelijk droevig van.

Foto’s online op http://www.nealponsaerts.be

heb er vandaag (op terugweg van vakantie) meerdere malen aan gedacht…tof te lezen dat het een speciale dag geworden is voor Neal, mede door toedoen van dit forum…let’s keep up the good work 😀

Wim

Hier ook nog een paar foto’s van Neal, ik denk dat we hem een mooie dag gegeven hebben, vooral door onze hond Jacky waar Neal helemaal voor ging. Voor de rest een perfete dag en leuk om een een paar forummers te leren kennen.

SUPER, GUYS ❗

Er waren 14 Porsches en 5 Mustangs aanwezig.

Schitterende begeleiding van de motards van “The Wingmen”

Mooie baantjes met af en toe een pitsstop zodat Neal kon wisselen en meerijden in een wagen naar keuze.

Ik ben blij dat ik heb mogen meehelpen om hem een fantastische dag te bezorgen. BEDANKT!

heel spijtig, ik wist het te laat (zit niet iedere dag op het porsche forum)

mijn vrouw moest werken met de late (thuisverpleging) en ik kon zo snel
                            geen baby-sit regelen voor m’n 4 kindjes (8 jaar, 6 jaar en tweeling van 2 jaar)
                            anders was ik zeker gekomen (t’is ocharme 20 km van m’n deur)

Dus:

1. 993S
                              2. Stefx911
                              3. Ferdy
                              4. McKlusky (Onder voorbehoud Z-plaat)
                              5. Porsche914Orange ?
                              6. Ondervoorzitter PCT
                              7. Cabrio Wim

Heel tof Wim!

Tot subiet!

[quote=”cabrio wim”:13gq5rn9]Komen toch naar Aarschot, wat spierontspanners en pijnstillers 😆 en zijn daar om 14.30 aanwezig, dit op aandringen van het vrouwtje.[/quote]

Wat zouden we zijn zonder vrouwen !!! Tot straks
                                  Yvan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.