19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

Home Forum Porsche Uitstappen 19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

• Maker
    Discussie
  • Geachte

Wij zenden U deze mail met een speciaal verzoek, zijn de een oproep naar eigenaars van Porsches.
    Om nu zondag (19augustus) om 15u een korte rondrit te maken in groep in aanwezigheid van Nealtje (een 5jarige Leukemie patiëntje) die nog maar een 2-tal weken te leven heeft. Zijn grote droom is om zoveel mogelijk Mustangs (waaronder die van zijn papa) en Porsches dit rondritje nog te kunnen maken. Deze groep zal ook professioneel worden begeleid door de wegkapiteins van ‘The Wingmen Antwerp’.

http://www.thewingmen.be

Voor alle info contacteer Mieke:

Wingops- The Wingmen Antwerp
    Tel: 0495/10.11.21

De site van onze grootste kleine hartedief Neal is te bekijken op: http://www.nealponsaerts.be

Met vriendelijke groeten

Yana De Vries
    Secretaresse vd Wingmen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
  • Wim

Komen toch naar Aarschot, wat spierontspanners en pijnstillers 😆 en zijn daar om 14.30 aanwezig, dit op aandringen van het vrouwtje.

Wim

Voor de mensen die vandaag gaan, laat Nealtje genieten en het weer werkt in ieder geval mee.

Dus:

1. 993S
          2. Stefx911
          3. Ferdy
          4. McKlusky (Onder voorbehoud Z-plaat)
          5. Porsche914Orange ?
          6. Ondervoorzitter PCT

Wie nog ?

Jammer genoeg ook verplichtingen waar ik niet aan uit kan. Anders met plezier.

[quote=”mcklusky”:o0st5968]Ik vrees dat de late melding en het feit dat er enkele mensen op verlof zijn en reeds andere afspraken hadden roet in het eten gooien, ik ga alsnog enkele kennissen van me opbellen… maar ik beloof niks…

Ik zou maar al te graag Neal een fantastische dag willen helpen beleven ![/quote]

Hebben dit spijtig ook niet echt kunnen plannen.. Als het had gekonnen had het volgende week geweest. Maar met dat de tijd zeer beperkt is hebben we het snel moeten organiseren! Maar alvast bedankt voor alle moeite die jullie doen.

Yana

man man man, jullie zijn echt ongeloofelijk!! 😳

Ik kom jullie morgen allemaal persoonlijk bedanken ze!! 😆

Weet iedereen het zijn en om wat uur?? XXX

Ik kan helaas ook niet komen 🙁

Maak er in ieder geval voor die jongen een fantastisch moment van!!!

Heel tof Yvan, tot morgen!

[quote=”stefx911″:1frhjsrb]Dus tot nu toe hebben we de magere opkomst van:

1. 993S
                      2. Stefx911
                      3. Ferdy ?

Komaan hé mensen, het is maar enkele uurtjes, dat moet toch lukken…[/quote]

Ik kom ook eens langs, zal de zon meebrengen !!

Yvan

Ik vrees dat de late melding en het feit dat er enkele mensen op verlof zijn en reeds andere afspraken hadden roet in het eten gooien, ik ga alsnog enkele kennissen van me opbellen… maar ik beloof niks…

Ik zou maar al te graag Neal een fantastische dag willen helpen beleven !

Anoniem

Spijtig, maar ik zit op het MS-kevertreffen in Roeselare.
                          Next time …

Dus tot nu toe hebben we de magere opkomst van:

1. 993S
                            2. Stefx911
                            3. Ferdy ?

Komaan hé mensen, het is maar enkele uurtjes, dat moet toch lukken…

Ik probeer nog even een Z plaat tevoorschijn te toveren en probeer er dan ook te zijn met Kate, als ik geen Z-plaat vind zal het helaas niet lukken… maar ik doe mn best…

[quote=”alex”:1msx4sz8]Met spijt in het hart maar kan helaas niet aanwezig zijn. 🙁 [/quote]

Geen enkel probleem, toch bedankt 😉

Yana

Met spijt in het hart maar kan helaas niet aanwezig zijn. 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 43)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.