19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

Home Forum Porsche Uitstappen 19 augustus steun gevraagd voor een leukemie patientje

• Maker
    Discussie
  • Geachte

Wij zenden U deze mail met een speciaal verzoek, zijn de een oproep naar eigenaars van Porsches.
    Om nu zondag (19augustus) om 15u een korte rondrit te maken in groep in aanwezigheid van Nealtje (een 5jarige Leukemie patiëntje) die nog maar een 2-tal weken te leven heeft. Zijn grote droom is om zoveel mogelijk Mustangs (waaronder die van zijn papa) en Porsches dit rondritje nog te kunnen maken. Deze groep zal ook professioneel worden begeleid door de wegkapiteins van ‘The Wingmen Antwerp’.

http://www.thewingmen.be

Voor alle info contacteer Mieke:

Wingops- The Wingmen Antwerp
    Tel: 0495/10.11.21

De site van onze grootste kleine hartedief Neal is te bekijken op: http://www.nealponsaerts.be

Met vriendelijke groeten

Yana De Vries
    Secretaresse vd Wingmen

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Heey mensen allemaal,..

Miguel was zo lief om mij even op zijn account te laten zodat ik jullie bijdeze al kon bedanken.

Jullie zijn echt allen formidabel!! Het hart op de juiste plaats, echt enorm bedankt !! Onze kleine kapoen

Heel even nog korte info over zondag.. het is dus bij Bloemisterij GABY op de Diestesteenweg 74-80 te AARSCHOT. De rit zelf begint om 15u..

Voor de exacte uur kunnen jullie het best vanal kan je contact opnemen met de verantwoordelijke vd Wingmen. Die kun je bereiken op 0495/10 11 21 en via mail the_wingmen@telenet.be

Ik wil jullie alvast al allemaal bedanken voorwat jullie willen doen!! Ook voor diegene die niet kunnen komen toch bedankt voor de moeite!! 🙂

Vele lieve en warme groetjes,

Yana

Ga proberen er toch tegen 14:30 te zijn.

Ik had zeker afgekomen , maar mijn porsche ligt in “duizend” stukjes.
          Want dit doet me iets …….., jaren zware problemen gehad met ons dochter.
          Was(is) wel niet terminaal maar toch…………. 🙄

In de tekst staat te lezen dat het begint om 15h !

Lang zal het niet duren want er staat bij “voor een korte rondrit”.

Kan me voorstellen dat een terminaal jongentje van 5 geen al te lange tijd actief kan blijven.

[quote=”stefx911″:3nyrnmlf]Ik zal er zijn. Misschien dat mijn zoontje ook mee komt.

Wie nog ?[/quote]

Om wat uur, is amper een paar honderd meter van bij Walter – Porsche a Parts

enig idee tot hoe laat dit duurt, want s’avonds is het verjaardag van men zus 😉
                indien niet te laat, komen we af ❗

ook bekeken maar helaas werkendag hier 🙁 (

ben nog op vakantie…anders zeker en vast en met alle plezier!!!

…mensen, maak er iets leuks van voor dat jongetje…

Wim

Zou heel graag willen komen, maar ben zelf net geopereerd aan zo’n K#$%# ziekte en ben nog herstellende, is voor mij normaal niet zo ver rijden. Wil wel maar kan helaas niet 😥 Wat zou er nog mooier kunnen zijn als dat kind de dag van zijn leven te geven.
                      Ik hoop dat jullie er een mooie dag van kunnen maken.
                      En als de ouders dit ook lezen wens ik ze veel sterkte in deze komende moeilijke tijd.

Ik zal er zijn. Misschien dat mijn zoontje ook mee komt.

Wie nog ?

39 keer bekeken tot nu toe en niemand kan/wil komen ?
                          Dit is niet voor het één of ander trouwfeest hoor, t’is voor een jongentje dat stervende is nog een hoogdag te bezorgen in zijn laatste dagen !!
                          Wie komt ???

Helaas kan ik er “weeral” niet bij zijn 😥

Heb even naar het nummer gebeld en de bijeenkomst is in Aarschot aan Bloemen Gaby (een grote tuinzaak op de Diestesteenweg 74-80) .
                              Dit is zeer eenvoudig te vinden en met goede verbindingen naar de Autosnelweg.
                              Wie komt ?
                              Ik zal er zijn !

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.