19 inch op boxster

Home Forum Porsche Talk 19 inch op boxster

• Maker
    Discussie
  • hey,

ben sinds aug in het bezit van een boxster 986 2.5 van ’97, waar we nu toch al wat aangename kilometers hebben gebold, graag had ik vette velgen en banden er onder gezien.
    iemand ook 19″ onder zijn boxster, voor en nadelen, …..
    graag wat feedback
    FullSizeRender[1]-2.jpg

504.png

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • 19″ op een 987 gaat perfect, maar deze stond standaard al op een (of twee) maten groter dan een 986
      Of zelfs 3 maten kleiner bij de 986 wanneer vergeleken bij de 987 Spyder met standaard 19″

DSCF8417s.jpg

Maw 19″ op een 986 is zeker de grens opzoeken, waarschijnlijk er over
      Dus zeer belangrijk om een ZO LICHT MOGELIJKE velg te steken anders spring je maar wat in het rond

@stekki: is wel prachtig, proficiat !!!

op mijn 987 staan ook 19ers en die zijn verre van beenhard. Heb wel PASM, weet niet of dit iets uithaalt. Als je wilt ervaren wat beenhard is, ga dan is met een Elise rijden… :p

Op de 987 heb ik daar geen klagen van maar kan niet vergelijken met bvb 18 of 17″.

19″ onder een Boxster is beenhard. Heb mijn 2 sets 19″ velgen verkocht en momenteel liggen er nu 18″ velgen onder. Het oog mag ook wat hebben, maar als je op slechte wegen of kinderkopjes (kasseien) toert is het gerammel al wat je hoort.

Wim

[quote=”Max986″ post=223482]
                iemand ook 19″ onder zijn boxster, voor en nadelen, …..
                graag wat feedback[/quote]

Deed je in je eerste vraag al. 😉

[quote =”Max986]bedankt voor de info, maar voor het aantal km die ik doe per jaar zal ik ze er toch ondersteken denk ik[/quote]

Ik doelde meer op het antwoord wat je gaf op deepee zijn post met info.
                Dus lees ik dat besluit al vast staat, en geen discussie wilt voeren.
                Want nadelen zijn niet belangrijk als ik je complete antwoord lees.

iemands mening of advies vragen wil nog altijd niet zeggen dat ik die blindelings moet volgen, is toch doel van discussie forum :respekt:
                  misschien mijn vraag wat verkeerd geformuleerd:

zijn er leden die ook 19′ op hun 986 liggen hebben en wat zijn de bevindingen 🙂

Wim

Waarom zet je de vraag dan hier neer als je besluit toch al vast staat. 😕

Doe dan gewoon je ding en vraag dan geen advies. 💡

bedankt voor de info, maar voor het aantal km die ik doe per jaar zal ik ze er toch ondersteken denk ik, het oog wil ook wat. het is een gelegenheidswagen, dus niet dat ik hem alle dagen uit de garage haal en jaarlijks duizenden km mee rij.

voor een 986 geldt zowat hetzelfde als voor een 928 KLIK

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.