19″ onder een 996 Mk2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 19″ onder een 996 Mk2

• Maker
    Discussie

• S2

Ik zou de 19″-ers misschien toch onder de 996 steken, maar ik wil ze niet wisselen voor de keuring.

Dus weet iemand of je met deze velgen door de keuring raakt?

(Maten staan in het verkoopstopic).

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • [quote=”S2″ post=137091]Ik zou de 19″-ers misschien toch onder de 996 steken, maar ik wil ze niet wisselen voor de keuring.Dus weet iemand of je met deze velgen door de keuring raakt?[/quote]

controleer het zelf even hier via de bandentool op de officiele site van GOCA (het is de brancheorganisatie van de keuringsstations)
        klik op “ik bezit GEEN nummer van PVG” en tik vervolgens de bandenmaten in van de 2 velgensets en je krijgt onmiddellijk het resultaat: wel of niet toegelaten

Ik ben elk jaar met mijn 996 4S door de keuring gegaan zonder problemen met de 19″ Cargraphics erop gemonteerd. Elke keer keken ze er speciaal naar, elke keer zaten ze te fluisteren tegen elkaar, elke keer effe gaan kijken op hun pc/papieren, elke keer mocht ik door…

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.