19″ Sport Classic velgen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 19″ Sport Classic velgen

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Splinternieuw gekocht voor op de 996 4S omdat er op schoonzus d’r 996 4S ook zo’n zaten en ik ze toch zo mooi vond. Helaas mocht ik ook weer hier geen geluk vinden :first:
      Velgen gemonteerd en mee naar de keuring gereden: afgekeurd. Verschil in rolomtrek bedraagt meer dan 1.5%. Schoonzus is al 3x naar de keuring geweest met die van haar en geen probleem. Schoonzus heeft assets die ik niet heb 8)
      Anyway, korte pijn, weg ermee.
      Ik zit al met de T5 waar ik elk jaar de wielen moet verwijderen voor de keuring, ik ga dit ook niet nog eens met de P beginnen doen.

Splinternieuw dus, nog geen 100km mee gereden.
      Vooraan 19×8.5 ET5
      Achteraan 19×11 ET5.5

Banden zijn splinternieuwe Pirelli’s met de correcte snelheidsindex
      Vooraan 235 35 19
      Achteraan 295 30 19

Op welke auto’s ze allemaal passen is zelf uit te vogelen :engeltje:

Nieuwprijs is 1900 Euro, voor 1500 mogen ze weg :salut:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
      • Blijkbaar hebben we andere ideeën over breekbaar :first:

Echte Porsche wielen:

Echte BBS:

Maw, als je hard genoeg probeert krijg je alles kapot :salut:

[quote=”Mushroom” post=268047]
          Als dat niet direct duidelijk is dat het om replica’s gaat dan ga ik met 3 woorden moeten beginnen spreken ipv met 2.
          Ik denk trouwens dat, moesten alle replica velgen nu ineens verdwijnen, de helft van’t forum hun auto op de remschijven staat :salut:[/quote]

Ik wistniet tot nu, dat de Sport Classics ook bestonden in replica’s

Dus bijna 50% hier rijdt ” onveilig ” rond met “breekbare” velgen ; als ik het goed begrijp :coolness:
          Weer iets bijgeleerd intussen :drink:

Allez wing?
            Da’s Tupperware! Gij ziet dat toch graag 8) :engeltje:

Ik weet trouwens niet wat grappiger is, dit, of het feit dat ik (presumably) een nieuwe set velgen van 5 a 6k (met banden) zou te koop zetten voor 1500 Euro :sarcastisch :happy:
            Als dat niet direct duidelijk is dat het om replica’s gaat dan ga ik met 3 woorden moeten beginnen spreken ipv met 2.
            Ik denk trouwens dat, moesten alle replica velgen nu ineens verdwijnen, de helft van’t forum hun auto op de remschijven staat :salut:

:bounce: :bounce: nu heb ik hem door 😆 😆 😆

alléé Paul, een 996 4S Turbo uit “H”ent, met een k*t manuele bak …. :happy: dat zie je toch héé :coolness: :driver:

een elektrische golfkar uit Knokke ?

Bwah , tegenwoordig zie je dat verschil tussen echt en nep bijna niet meer. So what? :first:
                    Fiat-500-Porsche-911-996-01.jpg

[quote=”full pelt” post=268017]Lap , nu geraakt hij er zeker ni vanaf ! :mrgreen: ( met imi’s rondrijden is eigenlijk erger dan met ne pdk , my 2 cents :engeltje: )[/quote]

Om maar te zijgen over de hoge risicograad met PDK in combinatie met imitatie velgen :think: :think:

@ Bones maar dan zeker niet rapper rijden dan 120Km/h :up: :up: 😆 😆 😆

Als je ze weggeeft wil ik ze wel om winterbanden op te zetten. Dan hoop ik wel dat ik het juiste model 997 heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Als het een troost mag zijn , ik vind ze wel waanzinnig knap (net zoals pdk) , moest ik een passende voiture hebben… :up:

Waarom ik altijd de voorkeur geef om eerst op ‘t forum te adverteren en pas daarna elders zal me altijd een raadsel blijven want idd, je geraakt hier niets kwijt tenzij je het weggeeft 🙂
                              En idd, je kan imi’s vergelijken met PDK want dat is eigenlijk een beetje een imi versnellingsbak :coolness:

Lap , nu geraakt hij er zeker ni vanaf ! :mrgreen: ( met imi’s rondrijden is eigenlijk erger dan met ne pdk , my 2 cents :engeltje: )

[quote=”Mushroom” post=267982]’t Zijn imi’s hé jongens? :mrgreen: :happy:[/quote]

Daarom dat de jongens op keuring dit niet goedkeurde 😆 😆

Met” Imi ‘s” 200Km/h rijden op de snelweg, dat moet je durven.
                                  Ik pas daarvoor ; heb ooit een namaak Minilight velg zien breken op de naaf of in het hart van de velg; was tijdens een sprint op
                                  vliegveld van Gilze- Rijen; tijdens Morgen -TVR meeting. De Morgan eindigde in het gras, maar stel je voor dat je dat overkomt op de
                                  Autobahn in Duitsland.
                                  Oorspronkelijk waren imitatie velgen bedoeld voor tuning shows en o.a. oldtimer shows
                                  Ze zijn niet allemaal slecht ,maar het is toch opletten geblazen

https://www.youtube.com/watch?v=1aLtUm7nQAg

‘t Zijn imi’s hé jongens? Dacht dat dat wel duidelijk was aan de prijs :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.