19 ” Techart copy’s

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 19 ” Techart copy’s

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Te koop, set 19” copie TechArt velgen met blinkend zwart hart en gepolijste rand
      vooraan 8.5×19 ET 45
      achteraan 11×19 ET 67
      2 maanden gebold en zijn in perfecte staat
      voor de 996 en de 997

Prijs 1000€, info 0495 57 78 68
      Groeten.

Attachments:
      • 011Small.JPG
      • 009Small.JPG
      • 012Small.JPG
    11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • [quote=”SL33PY” post=125757]Ben ik de enige die altijd naar nummerplaten ligt te loeren en er in veel gevallen iets grappig in ziet?

“BAM”… auto toch niet perte totale gereden :mrgreen:[/quote]

Neen hoor , nooit een ongeval met deze plaat gehad en ik vond het echt jammer dat ik die moest afgeven bij aanschaf van de Sub.

BAM wordt hier gebruikt net als BOM , PATAT , VET elders .
        Was dus eigenlijk een gave plaat voor me .
        En ook ik let zeer veel op platen hoor .
        Soms echt te gekke combinaties .
        Soms neem ik er zelfs foto’s van

Zoals deze geen twee weken geleden. Vroeger stond op DAF VOLVO en nu andersom 😈

[quote=”911-lover” post=125738]Misschien vanwege de prijs ?
          Hier nog bandje sop en je bent bijna 2500€ kwijt voor copy velgen met band .
          Voor dat geld heb je al andere keuzes met origineel spul ;)[/quote]

nee hoor. ik heb hier goed setje 19″ pirelli banden te koop voor 400, dus je kan voor ongeveer de helft ze ook gebruiksklaar hebben 😉

S2

Ben ik de enige die altijd naar nummerplaten ligt te loeren en er in veel gevallen iets grappig in ziet?

“BAM”… auto toch niet perte totale gereden :mrgreen:

Raar dat ze die boutstand nemen (net gecheckt en klopt idd).
                5×120 is normaal gezien BMW boutstand .
                VW werkt normaal met 5×100 (oa ook Toyota en Subaru) en 5×112 (oa Mercedes)
                Je kan steeds adapters kopen om porschevelgen op VW te zetten . Je hebt ook voldoende plaats daar Porsche een hele grote ET waarde hebben .
                zo heb ik destijds op mijn Omega (5×110) de originele velgen van de CS op gelegd ,de Keskin KT2 , in de winter de dials van de 944 Turbo en naderhand de Stroseks . Allemaal met behulp van adapters (werkt zoals spoorverbreders) van 2cm van 5×110 naar 5×130 . Te krijgen van oa Powertech of RH .
                Ook net om die reden dat ik die velgen had liggen en de prijs van adapters veel voordeliger uitviel dan (alweer) andere velgen te kopen .

PB

Je T5 is volgens wat ik weet idd 5×120. 😉

Hmm, mij hebben ze indertijd gezegd dat de steek van een T5 en Porsche niet dezelfde was want anders flikker ik gewoon mijn 18’ers van de Porsche op de T5 :happydance:
                    Dat oranje plastidippen met matzwart en gaan met die Porsche velgen :driver:

VW zou 5×120 zijn, Porsche 5×130

Misschien vanwege de prijs ?
                      Hier nog bandje sop en je bent bijna 2500€ kwijt voor copy velgen met band .
                      Voor dat geld heb je al andere keuzes met origineel spul 😉

Anoniem

Deze liggen nog altijd klaar om een auto mooier te maken …
                        Wie zocht hier velgen voor een 996 (of een T5) ???

Anoniem

Aankoop 19″ fuchsen… Ook echte nep’s. 😉

Suc6 met de verkoop van deze copie die er bijna als echt uitziet, in Turkije schrijven ze op hun winkelramen… “echte nep” 😀
                            Mooie velgen, reden van verkoop?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.