1968

• Maker
    Discussie
  • Goeidag,

Ik ben Carlos Michielsen, 17 jaar oud, Oldtimerliefhebber, Vesparijder.
    Deze eigenschap heb ik niet zomaar, mijn moeder reed vroeger met een donkerblauwe Porsche 354 (geen idee welk model dat is..).
    Ze heeft hem in 1968 gekocht van ene Jean-Paul (achternaam vergeten) .
    Ze was lid van de Porsche Club Beerse en heeft ritten gedaan in Bois de Boulogne, Beerse en Parijs. In ’68 was mijn moeder 21 jaar.
    Haar naam is Agnès Degroote.

Ik heb een paar vragen:

1. Bestaat de Porsche Club Beerse nog?
    2. Zijn er hier nog leden van die Porsche Club?
    3. Kent er hier iemand Hugo Keulemans (dit was een vriend van haar)?
    4. Heeft er iemand meegereden met ritten in 1968?
    5. Rinkelt er een belletje bij iemand bij het horen van haar naam?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of mij op de goede weg helpen, ik zou haar namelijk graag eens laten meerijden in zo’n Porsche 354, ze is namelijk verlamd en zou dit nog wel eens graag meemaken.

Groeten,

Carlos Michielsen.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Paul zijn 356 is al een tijdje weg voor een compleet restauratie (ala Speedster) 😉

Hier fotootjes van een 356.
      Dan zal je moeder die wel herkennen

Of stel gewoon de vraag aan de Porsche Classic Club.

http://www.porsche-classic-club.be/main.htm

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze zoiets gaan weigeren.

Paul wil misschien wel helpen?
          zal ook wel heel wat mensen in die wereld van Porsche kennen niet?

mooie geste…. ❗

Welkom Carlos.

Heb ook geen 356 anders zou ik me zeker kandidaat stellen.
            Vind het super dat je dit voor je moeder doet.

Ben er zeker van dat je via de forums wel iemand met een 356 zal vinden die je wil helpen.
            Stel je vraag ook eens bij onze noorderburen zoals 993S al opperde: http://www.porscheforum.nl

Succes!

@993S: dankjewel voor de eerlijke reactie 🙂
              zijn er andere fora of sites waar ik oudere foto’s kan vinden van die tijd?

Welkom jongeman , ik vrees dat je hier weinig kans hebt om meer info te vinden over de volgens mij al lang niet meer bestaande Beerse Porsche Club.
                De gemiddelde leeftijd hier op het forum is ruim onder de 40 en dus zal er hier vermoedelijk weinig info te rapen zijn. Ik zeg dit maar zodat je niet zou denken dat niemand je wil helpen.

Maar ik duim voor je dat je hier of ergens anders het een en ander kan vinden.

Mocht ik een 356 hebben ik zou je moeder direct een ritje gunnen. Heb er gene. 😥 Ik denk wel dat er hier of op het NL forum mensen zijn die je moeder graag zouden meenemen voor een toer met een 356. Wacht maar af 😉

ok bon maakt ni uit 😀 .. kan iemand mij helpen?

Zal wel 356 zijn.
                    Niet aan twijfelen. 354 heb ik nog nooit van gehoord.

neen, die he ik goed opgeschreven hoor.. waarschijnlijk heeft zij hem fout gezegd… ik zal het morgen nog eens vragen.. niemand?

Ik vermoed dat je de typenaam fout onthouden bent.
                        Een Porsche 354 bestaat zover ik weet NIET.
                        Het zal wel een 356 geweest zijn.
                        btw van harte welkom hier

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.