1973 Carrera RS2.7

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 1973 Carrera RS2.7

• Maker
    Discussie
  • Iemand die ik ken verkoopt zijn 911 carrera RS2.7. Het is een touring versie in wit met zwarte letters. Wagen is voor zover ik weet volledig origineel.
    De wagen zal verkocht worden via Lex Classics in Nederland (staat nog niet op de site momenteel) maar ik dacht ik zet het hier maar even op, mocht er iemand interesse hebben of op zoek zijn naar een originele RS, of je kent iemand die ernaar zoekt, het is de moment 😀
    Als ik morgen euro millions win zal ik dit bericht wel snel verwijderen 😀
    Edit: prijs heb ik geen idee van maar tzal waarschijnlijk veel zijn…

Attachments:
    • IMAG0779.jpg
6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Wel netjes en ook zeeeer zeldzaam. :respect2:

Zeldzaam ? +/- 1600 stuks, dus da’s relatief. Er zijn veel porsches waarvan er veel minder zijn gebouwd, zoals de 3.2 Clubsport, 3.2 Speedster, 968 Clubsport, sommige longhood targa series, veel van de turbos en zelfs een 912E (ok, geen 911 😉 ) enz. En toch zijn die niet zo gegeerd of duur als de RS.
      De waarde van een RS zit dus zeker niet in z’n zeldzaamheid. Wel heel knap, wit met zwart.

0

Heb je een idee vd prijs ?

Edit: laat maar zitten, heb eens gegoogled. Range van 200k GPB – 550k USD.

0

[quote=”MaartenVR” post=185377] omdat ie eigenlijk niet comfortabel genoeg is om mee te rijden, vrij hard. [/quote]

“vrij hard” 😕

‘t is toch ‘n volledig originele touring 💡

0

Ik wil wel wisselen tegen een heel comfortabele auto hoor

0

Idd rede waarom hij hem verkoopt is omdat ie eigenlijk niet comfortabel genoeg is om mee te rijden, vrij hard. Daarom blijft ie meestal in de garage (die mens heeft nogal wat keuze aan P’s). Ik vind het wel jammer want ik had graag nog eens meegereden, maar hij is al onderweg naar Nl :salut: . Kan enkel zeggen dat ik er eens heb ingezeten

0
              XXX

Volledig origineel!?! ‘t ja dan heb je een flinke hoop duiten nodig vrees ik.
                Wel netjes en ook zeeeer zeldzaam. :respect2:

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.