1987 3.2 Targa

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! 1987 3.2 Targa

• Maker
    Discussie
  • Goeiemorgen,

ik ben Jan en nieuw op het forum. Woonachtig in West Vlaanderen.
    Pas een 3.2 rode Targa gekocht in US. Foto in bijlage.

Wagen heeft 1 vorige eigenaar – is volledig stock (behalve radio) en heeft volledige gedocumenteerde onderhoudshistorie.
    Jammergenoeg heb ik hem nog in opslag moeten laten plaatsen totdat hij 30j wordt – dan pas komt hij over (rond eind Juni verwacht ik hem).

Hij heeft wat gebruikssporen – Targa dak heeft 2 scheurtjes. Twijfel of ik dit nog in US laat herstellen of in Belgie.

Mvrgr,
    Jan

Attachments:
    • PhotoNov07,91521AM(Large).jpg
8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • XXX

Welkom Jan, we kijken er al naar uit, een extra Targa op ‘t forum :up: :up:

Voor een degelijk hersteld dak: https://www.rovako.com/
      Ja ik weet het, bij de noorderburen, maar wel met een zeer geode referentie (vraag maar aan cabrio Wim).

0

Bedankt!

Ik hou jullie op de hoogte!

Mvrgr,
        Jan

0

Welkom 😀 mooie wagen op komst :up:

0

Welkom op het forum!

0

welkom Jan :salut:

@ kleine duivel: het is wss voor de invoerrechten, BTW en taksen bij import dat er hier gewacht wordt tot de 30ste verjaardag

0

Voor BIV en verzekering moet wagen idd maar 25j zijn. Voor import BTW & douane tax moet wagen echter 30j zijn.

Verschil bedraagt 25% van aankoop+transport waarde (6% ipv 10% + 21%).

=> Effe wachten dus 😐

0

wachten tot 25 jaar is al genoeg in W.-Vl., Iedere 3.2 is immers op heden al oldtimer voor de verkeersbelasting en de B.I.V. Als wij tenminste weten wat bedoeld wordt ?
                  :driver: 😈 :driver:

0
                  Wim

Welkom Jan op het forum, en worden lange maanden 😉

0
                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.