1987 3.2 Targa

Home Forum Stel jezelf even voor ! 1987 3.2 Targa

• Maker
    Discussie
  • Goeiemorgen,

ik ben Jan en nieuw op het forum. Woonachtig in West Vlaanderen.
    Pas een 3.2 rode Targa gekocht in US. Foto in bijlage.

Wagen heeft 1 vorige eigenaar – is volledig stock (behalve radio) en heeft volledige gedocumenteerde onderhoudshistorie.
    Jammergenoeg heb ik hem nog in opslag moeten laten plaatsen totdat hij 30j wordt – dan pas komt hij over (rond eind Juni verwacht ik hem).

Hij heeft wat gebruikssporen – Targa dak heeft 2 scheurtjes. Twijfel of ik dit nog in US laat herstellen of in Belgie.

Mvrgr,
    Jan

Attachments:
    • PhotoNov07,91521AM(Large).jpg
8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • XXX

Welkom Jan, we kijken er al naar uit, een extra Targa op ‘t forum :up: :up:

Voor een degelijk hersteld dak: https://www.rovako.com/
      Ja ik weet het, bij de noorderburen, maar wel met een zeer geode referentie (vraag maar aan cabrio Wim).

Bedankt!

Ik hou jullie op de hoogte!

Mvrgr,
        Jan

Welkom 😀 mooie wagen op komst :up:

Welkom op het forum!

welkom Jan :salut:

@ kleine duivel: het is wss voor de invoerrechten, BTW en taksen bij import dat er hier gewacht wordt tot de 30ste verjaardag

Voor BIV en verzekering moet wagen idd maar 25j zijn. Voor import BTW & douane tax moet wagen echter 30j zijn.

Verschil bedraagt 25% van aankoop+transport waarde (6% ipv 10% + 21%).

=> Effe wachten dus 😐

wachten tot 25 jaar is al genoeg in W.-Vl., Iedere 3.2 is immers op heden al oldtimer voor de verkeersbelasting en de B.I.V. Als wij tenminste weten wat bedoeld wordt ?
                  :driver: 😈 :driver:

Wim

Welkom Jan op het forum, en worden lange maanden 😉

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.