1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 673)
    • Let the joy begin, deze morgen 25 kaarsjes uitgeblazen en om zes uur stond ik bij de autokeuring aan de deur, bleek ik de derde te zijn 🙂
      Na inspectie een mooie groene kaart gekregen en nu is het wachten op de plaat, begin van een mooi verhaal

Volgende week een L op de achterruit en de dochter kan der aan beginnen 🙂

Grtz Geert

Het is ondertussen al even geleden dat ik nog eens iets gepost heb maar had dan ook niets nuttigs te zeggen, tot vandaag, morgen 4 april is de grijze 964 cabrio is jarig en mag 25 kaarsjes uitblazen, om dat te vieren mag hij naar de keuring in de hoop nog een keuring te krijgen als oldtimer; op hoop van zegen

grtz Geert

congrats :up:

ken

amaai, zeeeeer mooie aankoop!!!!
            dubbel geniet dus
            eentje voor in de tussenseizoenen en eentje voor in de zomer :coolness:

dju dju dju … een slimme dochter…. allez gefeliciteerd met haar gezond verstand! :first:

Gelukkig heb ik een dochter die haar vader opvoed en me in de oren fluistert dat dit niet de deal van mijn leven gaat zijn :hail:

Beste Terrum,
                  ik denk dat je hier een fout maakt voor dewelke wij ons, volledig kosteloos en belangeloos, zullen inzetten om die fout te repareren.
                  Het is namelijk niet mogelijk om 2 Porsche’s en een dochter de broodnodige aandacht te geven. Uiteraard is je dochter belangrijker dan die 2 vierwielers. Niet?
                  Daarom stellen wij ons hier ter beschikking om, tot je dochter de volle leeftijd van 18 jaar heeft bereikt, de Porsche die jij zal aanduiden (maar de cabrio heeft duidelijk mijn persoonlijke voorkeur) te vertroetelen, warm te rijden, te wassen. Kortom, wij beloven jouw om deze te gebruiken zoals het van een goede huisvader verwacht kan worden.
                  De vrijgekomen tijd kan jij dan besteden aan de opvoeding van je dochter. Uiteraard is een forumdonatie nog welkom! :relaxman: Kom geef maar toe, je hebt vandaag nog geen beter voorstel gekregen!

Beste RSA…
                  ook jij weet niet waar je begonnen bent…die douche tot daaraan toe, maar die optimist? Ik heb met mijn zoon 10duizenden km door heel Europa gereden met een optimist op het dak. Hij bracht wel regelmatig een beker (of een stuk chocolade :think: ) mee naar huis en is er in Oostende 6 jaar geleden Belgisch kampioen mee geworden, maar ik denk dat die sport mij een 964 cabrio gekost heeft. Oppassen daarmee … een verwittigd man…

Voila, ik heb hiermee mijn community and service work gedaan voor vandaag. 😉

CV’s gelieve aangetekend te verzenden, indien u dan al geen antwoord krijgt voldoet u waarschijnlijk niet aan de hoge eisen van mijn dochter :drink:

en zolang ze geen 18 is moet ik me noodgedwongen ontfermen over de cabrio :relaxman: :driver:

bon, en ik dacht dat ik mijn dochter verwende met een eigen optimist-zeilboot en een douche in haar kamer…. nu wordt de lat hier wel heeeeeel hoog gelegd op dat forum….. 😯

Eerste wagen voor de dochter?

Ne WTL ? WTF ! :applaus: :respect2:

PS:
                        Als ze voor haar praktijk examen moet gaan (*), zeker ne foto trekken van de examinator :happydance: :happydance:
                        – zowel van zijne kwijlende smoel :mrgreen:
                        – als wanneer hij vanachter zit :happydance:
                        (*) niet verschieten als ze haar een paar keren laten terugkomen hé

goede doel:
                          Deepee & John search service nv :happydance:

F

‘t Is toch godgeklaagd… :bounce: :bounce:
                            Ge laat het forum is een weekendje links liggen en er koopt weer iemand een Porsche’ke ‘voor erbij’ 😉
                            Proficiat :drink:

@deepee
                            : Per opbod verkopen aan iemand van het forum hé 😉

LOL juist ja :happy: inbeslagname en gedwongen verkoop waarvan de opbrengst naar een goed doel.

😆 en bij scheiding nemen wij de wagen wel :mrgreen:

zonder enige belediging aan wie dan ook, maar door te voldoen aan die beschrijving kun je nog steeds geëlimineerd worden in de preselecties van Mister universe.

weer verzeild in de dating sfeer, dus hoogtijd voor de MODs om daarvoor een apart subforum op te starten. het zou nog goed zijn voor de penningmeester van PFB:
                                  per geslaagde match een forumdonatie, bij een huwelijk zijn de getuigen verplicht forumsponsor en bij de eerste forumbaby met z’n allen op babyborrel in het capitool, sportpaleis, nekkerhallen, AB, lotto arena, … :sleep: (oesje, nu werd ik gewekt door de deurbel)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.