1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie

• de Geert
    Deelnemer

Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
      Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
      [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
      -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
      -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
      -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
      -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
      -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 673)
      • welke shampoo, wax en afwerkingsprodukten kiest ik dan best voor men donkere zwart metaalkleur want op de site van Mequiar’s staat een immens aanbod, is het interessanter om die produkten op een meeting te kopen of maakt dat geen verschil ? heb er immers nog nooit iets van gebruikt
        thanks
        raf

bedankt Geert voor de extra tips :hail:

ne goeie autoshampo van BV Kenotec of meguiars doet al veel, afwerken doe ik met last touch delailer van meguiars, dat laatste verkopen ze in bussen van 3.75L en is rose van kleur, die vind ik het beste en vind je vooral op meetings

Grtz Geert

bedankt Dirk, ik weet wat ik morgen moet gaan halen :happydance:
              ps: vette *porsche knap machien :first:

Terug van cars and coffee, en blinkt m.i ook mooi, is nochtans geen metallic :engeltje:
                DSC01334.jpg
                Af en toe eens met MEGUIAR’S wax spray of detailer spray.
                Is geen moeite :up:

prachtige wagen :respekt:
                  vraagje: welke produkten heb je gebruikt om hem zo te laten schitteren, de mijne blikt ook wel maar die van jou *luv *porsche

Vandaag op cars en coffee in Kapellen, gespot door Dirk1

Thx voor de foto

Nog enkele mooie Porsches mogen bewonderen, was leuk 😉

proficiat Triekmans :applaus:

Thanks…..

expert zou ik me zelf nu niet direct noemen echter heb ik het geluk een aantal fantastische mensen om me heen te hebben met de nodige vak kennis en met het nodige geduld konden we dit realiseren
                          Proficiat met jou jubi, leuk dat hij naar iemand van het forum gaat, veel plezier ermee

grtz Geert

[quote=”triekmans” post=166116]Prächtige wagen ( proficiat met je restauratie) heb Gans de topic uitgelezen, toen je hem kocht was ik al fan en daardoor ben ik nog meer fan geworden.
                            Heel toevallig kocht ik vorige week die ( reeds 2 maal vernoemde) Jubi in Moorslede.
                            Wel ook wat werk aan, maar ben tevreden met de aankoop. In de toekomst neem ik wel eens contact met je op. Jij bent ondertussen een expert op dat gebied
                            groetjes
                            patrick[/quote]proficiat, zal meer dan wat werk zijn…vrees ik, toch klopje gehad achteraan?

Hij heeft me deze mail zelfs getoond, klopt…..
                              Wist wel niet dat ie van jouw was…
                              groetjes

@ Triekmans :applaus: :applaus: :applaus: , had vorige week nog gemaild met de verkoper om die deze week te gaan bekijken, zal dus nie meer nodig zijn. 😕 😕 😕

Prächtige wagen ( proficiat met je restauratie) heb Gans de topic uitgelezen, toen je hem kocht was ik al fan en daardoor ben ik nog meer fan geworden.
                                  Heel toevallig kocht ik vorige week die ( reeds 2 maal vernoemde) Jubi in Moorslede.
                                  Wel ook wat werk aan, maar ben tevreden met de aankoop. In de toekomst neem ik wel eens contact met je op. Jij bent ondertussen een expert op dat gebied
                                  groetjes
                                  patrick

Proficiat Geert fantastische wagen, ben oprecht jaloers!!!!!!!

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 673)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.