1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 673)
    • Zie nog geen bordje “Te Koop”

😈

0

Velgen voorzien van nieuw rubber van Michelin *luv

0

Ben begonnen met dure zachte Michelins, vervolgens dure wat hardere Dunlops en nu goedkope zachte Toyo’s, gaat allemaal prima zover. Heb wel een Michelin lek gereden (op een zwaar gehavend puntig Zwitsers keien weggetje met 30 km p u)… verkeerd keitje geraakt … voor de rest geen klachten.

0

Michelin niet twijfelen Terrum :up: prachtige velgen heb je daar :respect2:

0

Wie weet welke band er het beste gekozen gaat worden voor de 964 op de speedlines, op de 17 cups liggen michelin’s en ik dat dezelfde te nemen voor de speedlines maar misschien zijn der andere die beter om meer aangewezen zijn voor deze wagen

Vroeger kreeg ik steeds de beste tweedehands banden bij mijn banden boer, die haalde der steeds de beste exemplaren uit voor mij maar nu mogen het ne keer nieuwe zijn :relaxman:

0

Zien er oogverblindend uit! :coolness:

0

deze mogen nog een weekje drogen en dan zijn ze klaar voor het nieuwe rubber, en dan snel op de auto hé

0

Dat zou op zich HET argument kunnen zijn geweest om bij de originele RS velgen het ventiel op de spaak te zetten. Ik heb er al een studie van gemaakt, maar kan niet met 100% zekerheid zeggen hoe het hoort. Mijn velgenman opperde dat het ventiel op het spaak hoort, vandaar ook zo gedaan bij m’n 2x herstelde velgen afgelopen winter. Ik neig na nog es stevig rond vragen en kijkennaar ertussen (want zo zie je het bijna overal), maar inderdaad op het oog met de tekst erin gefrased, vind ik een voldoende reden om het plan om alle vier de velgen op de spaak te zetten door te trekken!

Zo lang niemand het tegendeel kan aantonen …

Heb nog 1 toets, in het originele Porsche boek staat ook een WTL met speedlines (een foto van begin jaren 90 neem ik aan), een witte dacht ik, ben het kantoor aan het opruimen, als ik m’n boek weer tegenkom, dan zal ik es kijken hoe het daar zit.

0

Als de ventiel op de spaak staat de staat de tekse speedline for Porsche er mooi lijnrecht tegenover en volt de tekst net tussen twee spaken, kan zijn dat het anders moest maar ik moest een keuze maken zonder een voorbeeld te hebben, velgen waren al gedemonteerd toen ik ze kocht dus kon ik niet vergelijken

0

Wow, je hebt er ook voor gekozen om de ventiel op de spaak te zetten. Daar zit ik dus tussen te dubben, op de spaak of tussen 2 in. Ik heb nu links beide op de spaak en rechts ertussen.

Waarom heb je er voor gekozen om de ventiel hoogte op de spaak te zetten?

0

De eerste twee velgen zitten al in elkaar,
                          nu de volgende twee *luv

0

Hah! Even koud zweet voor niets. 😛

0

Goed gevoel, amai nog niet. ik had enkel wel een minder goed gevoel van de vering. dezelfde kit stond destijds op mijn Mercedes die dan nog ne keer was aangepast op nog lager te kunnen en die auto reed super zacht ten alle tijden en net daarom is mijn keuze gevallen op dezelfde Bilstein kit. nu tegen dat ik thuis was lagen al mijn kronen uit mijnen bek, niet te doen, zo hard. mocht mijn madam zwanger geweest was dan had ze zure melk tegen dat de kleinen geboren zou zijn als ze al niet ne spontane abortus zou doen dus ikke al een beetje schrik tot ik ontdekte dat der een regelschroefje opstond van 1 tot 10 en bij mij stond voor en achter op 10. Ik heb deze verzet naar voor en achter op 3 en nu rijd hij super zacht, ikke dus terug blij 😳

Grtz Geert

0

Zal wel een goed gevoel geven nu ie bijna AF is. :applaus: :applaus:

0

+1 :respect2: :respect2: :respect2:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.