1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 673)
    • Heel mooi, schrijf mijn naam maar onder de categorie “super jaloers” en dit ondanks het batterij verhaal dat je nog even diende op te lossen … *luv *luv *luv
      en wat je dochter betreft, ik heb een zoon 17 jaar, mooi als zijn vader, maar beter opgevoed, sportief, is goed in wiskunde, spreekt een handvol talen, doucht elke dag, poetst netjes zijn tanden en heeft geen vriendin … 😉

0

mooie verzameling!proficiat!!

0

idd niet slim van deze op de plus pool te zetten en dan de hele constructie zo bloot in de koffer te steken. die bos bloemen had je met een beetje tegenslag onderweg al in een kransje kunnen vlechten 😳 .

0

ne keer grondig op inspectie gegaan in de auto en toch wel even geluk gehad, had de brave man(vorige eigenaar) een batterij sleutel gemonteerd die hij naar alle waarschijnlijkheid gekocht had in de euroshop waar je wel meer troep kan kopen, echter kan je hier wel redelijk wat schade mee veroorzaken als je duidelijk niet weet waar je mee bezig bent :bounce:

dat ding lag gewoon los in de auto zoals je hier kan zien, heb het dan vlug terug verwijderd voordat gans het huis en de twee porsches mee in het as gelegd worden :bounce:

0

dikke proficiat Geert, je hebt een zeer goede speurneus :up: :up: 😉

0

95828deeb25a5f81c5cfd998a08010ed.jpg

0

zolang die op de passagiers stoel gaan zitten OK, op het ogenblik dat ik merk dat ze de vriendjes laat sturen vallen der doden en krijgt de dochter hare fiets en bus abonnement terug :what:

0

:applaus: zeer mooi en de kandidaat vriendjes van de dochter zullen in de rij staan :mrgreen:

0

Thx guys,

De jubi is in Viola en de cabi is in schiefer grijs,

heb nog nooit een wagen gezien van die leeftijd, met zo een bleek interieur dat nog zo nieuw is, motor is ook ongelooflijk proper, nergens aanslag van gebruik, heeft dan ook maar 42000 km gelopen

juist bij het vertrekken in Nederland daverde de wagen, ik veronderstel de banden van het lange stilstaan maar dit verbeterde naargelang ik dichter bij huis kwam, tegen dat ik thuis was, was dit voor 90% weg
                      Ook ongezien is dat ze de benzine tank bijna vol gedaan hebben, meestal zit er maar net genoeg in om de straat uit te rijden, en toen ik liet vallen dat dit mijn dochter haar eerste auto zou worden kreeg ze spontaan een bloemetje aangeboden samen met het advies dat ze der wel héél voorzichtig mee moest omgaan

kortom samen gevat is dit een wagen waar minimaal werk aan is en nog vele leuke kilometers in het vooruit zicht :driver:

grtz Geert

0

Knap :first: Hebben ze beiden dezelfde kleur?

0

Hmmm, deze passen stukken beter samen als de voorganger die ik op de lift zag 😛 !
                          Knap, dikke proficiat. :applaus:

0

*luv *luv *luv *luv :up: :up: :up:

0

Ik wou dat ik ze ook kon opstapelen, respect :coolness:

0

*luv :hail: :first:

*luv :hail: :first:

Moet ik hier alles dubbel typen :bounce: :bounce:

0

Proficiat geert, je hebt er nu een voor de winter en een voor de zomer.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.