1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 673)
    • Je, het is een belgische wagen en die gepersonaliseerde plaat gaan we toch maar niet meer doen, ik geef die 1000,- liever aan de Porsche dan aan Di Rupo :driver:

[quote=”terrum” post=149379]Als ge hem met de computer inschrijft heb je toch direct je plaat en die datum telt toch als inschrijving meen ik me te herinneren, of vergis ik me daar in[/quote]

Correct: voor zover het gaat over een normale nummerplaat en een reeds eerder in België ingeschreven voertuig. Anders papieren inschrijving.

Als ge hem met de computer inschrijft heb je toch direct je plaat en die datum telt toch als inschrijving meen ik me te herinneren, of vergis ik me daar in

Ik zou niet wachten tot half december, men verwacht nog een veelvoud inschrijvingen voor het einde van het jaar, dus zou het wel eens kunnen dat je wagen pas ingeschreven is in januari als je te lang wacht. 😕

Porsche is gekeurd en de teller is terug op nul gezet, nu half december inschrijven dan heb ik mijn plaat tegen de tijd dat de motor gereviseerd is

PB

Dit kan idd, en komt ook op je Car-Pass te staan. 😉

>> clic << link naar Car-Pass

10. Wat gebeurt er als de kilometerteller moet vervangen worden?
                Dit is een herstelling die apart in het systeem moet vermeld worden. Het volstaat om bv. op de webapplicatie om het betreffende vakje aan te vinken.

nu de teller toch binnen is voor herstelling ga ik vragen om deze gewoon op NUL te zetten, de motor wordt toch nu volledig gereviseerd en dan heb ik een indicatie van de gelopen kilometers na de revisie, hopelijk mag dit voor de keuring
                  Ik denk het wel want als je een nieuwe moet kopen staat die ook op nul hé, Ik veronderstel dat ze dan gewoon vermelden op de papieren op welke stand dat deze vervangen is

grtz Geert

XXX

Een kleinigheidje en geen erge herstelling :engeltje:
                    Spijtig dat het vandaag zulk mooi weer was, ik had het geluk om een halve dag vrij te hebben… 😀
                    Even doorbijten :respekt:

Porsche is ondertussen naar de keuring geweest, alles zag er goed uit maar toch heeft hij een rode kaart gekregen op de keuring en waarvoor? de kilometerteller telt niet meer bij, de garagist kreeg vanalles te horen over fraude en terug draaien van kilometers, de stand was nog dezelfde als die van twee jaar geleden toen de wagen aangeboden werd voor de verkoop aan mij. Dat was op 6 december en 7 december hebben we hem uit elkaar gehaald voor de restauratie :hail:

Kilometerteller is nu dus binnen voor herstelling en hoop volgende week terug te kunnen naar de keuring en dan kan ik hem dit jaar nog inschrijven

Ik kan haast niet meer wachten, deze namiddag in waasmunster een viola kleurige 964 jubileum zien rijden en ik was toch wel een beetje jaloers 😳

Dat wist ik niet, ik dacht dat je telkens 7 karakters moest kiezen, ne keer overwegen dan maar. bedankt voor de tip

Grtz Geert

XXX

Waarom kies je niet:

9-64 WTL

dat mag ook hé, wist je dat niet ❓

Ik had der aan gedacht om voor deze wagen eens een beetje zotter te doen en een gepersonaliseerde plaat aan te vragen maar jammer genoeg waren mijn opgegeven combo’s niet meer beschikbaar
                            Ze vroegen me om de combinatie aan te passen maar als mijn gekozen combo’s geen betrekking hebben op de wagen dan hoeft het niet, jammer toch wel

de gekozen opties waren

9.ELF-964
                            9.ELF-911
                            9.WTL-964
                            9.WTL-911

Jammer genoeg allemaal al gekozen :happy:

Goed bezig! :applaus:

Zelf heb ik nu de band van de achtervelg liggen, 1 boutje gelost, gisteren met het handje geprobeerd, maar dat gaat um niet worden. Denk dat ik het nu beter aan de professionals over kan laten. Hij moet helemaal uit elkaar, velgrand netjes maken, richten indien nodig, nieuwe pakking erin en monteren. Ik heb er een kleine lekkage inzitten die opgelost moet worden.

Volgende week maar es op zoek naar een goed adresje …

Porsche staat sinds zaterdag in de garage voor een motor revisie,vertrek op de aanhangwagen van de eindelijk afgewerkte wagen :driver:

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9482/qvsm.jpg[/IMG]

meestal doe ik het zelf, is niet echt moeilijk, is alleen een hoop vijs werk, spuitwerk besteed ik uit

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.