1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

  • Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

    Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

    [IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

    Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

    grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 673)
    • is inderdaad de moeite om eens te proberen… zeker ook aan de deurgrepen veel krasjes en putjes… we gaan er ons eens aan moeten zetten 😀

        Die middenconsole is idd een groot verschil , zou ik mij mss ook eens moeten
        Aanschaffen

          Is ook te koop op porscheshop.co.uk 😉

            het heet scuff en ik kocht het op ebay

              amai, al een mooi verschil bij die middenconsole! Met welke producten doe je dat? (want ik zie hier en daar wel wat plekjes bij de mijnen waar dit misschien ook al geen kwaad zou kunnen! Vorige eigenaar was een vrouw, en zie dan ook meerdere kleine beschadigingen door ringen!)

                bestuurderstoel is ook al opgekuist en kan de voorlopig mee door, jammer van het gaatje in het zitvlak

                Before
                [IMG]http://img834.imageshack.us/img834/6357/003bft.jpg[/IMG][IMG]http://img833.imageshack.us/img833/8595/005ef.jpg[/IMG]

                after
                [IMG]http://img207.imageshack.us/img207/5466/008crw.jpg[/IMG][IMG]http://img265.imageshack.us/img265/2736/011szi.jpg[/IMG][IMG]http://img215.imageshack.us/img215/4018/012xs.jpg[/IMG]

                  Middenconsole die er erg aan toe was even onder handen genomen
                  I JUST LOVE SCUFF
                  before
                  [IMG]http://img140.imageshack.us/img140/5149/001hza.jpg[/IMG][IMG]http://img715.imageshack.us/img715/5210/002bge.jpg[/IMG]

                  after

                  [IMG]http://img407.imageshack.us/img407/7701/006rvr.jpg[/IMG][IMG]http://img24.imageshack.us/img24/7262/007kxo.jpg[/IMG]

                  Grtz Geert

                    Voorlopig heeft het nog bijna niets gekost, wat jezelf doet moet je niet betalen hé, alle rubbers en gekochte toebehoren waren ook niet zo heel duur, de voorruit en de wielen zijn voor de moment de grootste kost en later de schildering maar dat is ook ne vriendendienst dus dat gaat wel meevallen, mechanisch zien we wel maar kzou hem toch graag perfect hebben dus motorrevisie zit er wel in maar eerst zien waar we met de cosmetische ingrepen al komen hé

                      Zo te zien en te lezen gaat dit flink oplopen met de kosten , hopelijk heb je een flinke marge ingepland.
                      Wat zijn de plannen met de motor?volledige revisie of ……????

                        altijd wel iets te doen aan zo een wagen, passagiersstoel eruit gehaald en weer 11 frank en 50 eurocent korting gekregen op de aankoopprijs 🙂

                        onder de passagiersstoel natuurlijk weer de nodige stuurdozen en kabels teruggevonden die niet origineel bij deze wagen horen, ergste is dan nog dat het dingen zijn die niet meer werken

                        de passagiersstoel even opgekuist met toch wel een aardig resultaat

                        [IMG]http://img24.imageshack.us/img24/4711/001dxq.jpg[/IMG]
                        [IMG]http://img862.imageshack.us/img862/7435/002aii.jpg[/IMG]

                          Goe bezig Geert! Gaat er goed vandoor, aardig tempo dat dit gaat!

                            ramen zijn er uit, nieuwe voorruit is besteld, alarm is er ook uit, wat was dat ne nest zeg, gelukkig start hij nog enkel de pinkers doen nu een beetje raar maar dat is een probleem voor later
                            elektrische antenne versterker was ook omzeep dus daar hebben we ook een andere voor besteld, het einde is nog niet in zicht

                            grtz Geert

                              dat is bloot metaal waar nu een grondlaag gaat opkomen, mijne carrosier noemt dit blokken wat dat ook mag betekenen, ik laat die maar doen, die weet perfect waar hij mee bezig is en leverd fatastisch werk af, de 993 was grondig gedaan maar deze gaat nog grondiger gedaan zijn, het leuke is dat hij plamuur haat en ne porsche liefhebber is, mijne vorige spuiter probeerde gewoon goed en snel geld te verdienen en dan als je op 14 dagen tijd nen auto af hebt dan kun je niet grondig te werk gaan zoals de nieuwe carrosier wel doet en het leuke is dat hij 50 meter van mijn deur woont, kan ik thuis alles demonteren en als hij stukken nodig heeft zijn ze een minuut later bij hem

                              gd1

                                Begrijp me niet verkeerd, ik had het over de deuren niet over de wagen. Als ik het goed zie op de foto is er toch al een deel op het blote metaal ? Of is dit plamuur ?

                                  [quote=”gd1″ post=87424]Terrum,

                                  Ik wil niet moeien maar waarom, als je toch zover bent, doe je er gelijk alle verf niet af en begin je met een blanke deur ? Je oppervlakte van je deur is dan veel egaler dan nu.Hoogte verschil, al is het in micrometers, het blijft hoogteverschil.Voor de rest, chapeau ![/quote]

                                  omdat het betaalbaar moet blijven hé, waar moet je stoppen, als ik doe zoals jij het voorsted dan moet ik ook alles andere dingen demonteren en moet hij in een bad om alles te verwijderen, daar heb ik niet de kennis voor, wat me daarentegen stoord is plamuur op plaatsen waar het niet nodig is die later gegarandeerd gaan aftekenen
                                  De carroserie is perfect en heeft nergens roest dus lijkt dit me een zéér goede mannier van herstelling die achteraf dan ook nog betaalbaar is

                                15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.