1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 673)
    • [quote=”Mushroom” post=178052]Ja… en ik zit in Zolder :bounce:[/quote]

t’Is daar ook een mooi kanaal hoor mush :happy: :happy: :happy:

0

Ja… en ik zit in Zolder :bounce:

0

zondag zitten wij normaal ook opt water met de boot in temse 😉

0

[quote=”terrum” post=178037] kruibeke.[/quote]

En mag dat daar nog? Want op de meeste plaatsen… :think:

0

Daar wik ik ook wel eens opstaan, op zo’n ding

0

Ik woon aan de schelde dus zo goed als in mijnen hof, ik laat ze te water in kruibeke.

Mijn eerste van een 550 Kawasaki, absoluut nieuw maar veel te zwak van motor, dan de eerste 1994Yamaha 700 superjet met een beetje motor tuning, dan een 1997 Yamaha superjet 700 met nog meer tuning en zeven jaar later mijn eerste nieuwe met belachelijk veel motor tuning, later ingeruild voor de bombardier tot deze vorige week gezelschap kreeg van de 2014 superjet, ik zoek ook nog een trekhaak voor de jubi :driver: :happydance:

0

Ik heb het geleerd in Spanje, op zee :sarcastisch
                  Maw: golven en nog eens golven :bounce:
                  D’rop en weer eraf, d’rop en weer eraf, dit X50 en uiteindelijk uitgeput terugkomen zonder eigenlijk een meter deftig gevaard te hebben. De volgende keer: weer hetzelfde 8) maar ik moest en zou het kunnen.

Was wel cool, daar per ongeluk Belgen leren kennen en die mens (die mij van haar noch pluimen kende) liet mij gewoon varen met zijne Jetski :first:
                  Ik denk dat hij Francis heette, anyway, hij reed met een Patrol en zijn Jetski was een 650 Kawasaki. Francis, moest je dit lezen, nog eens merci! :respect2:

Thuisgekomen en direct de zoektocht aangevat, naar huis gekomen met een Kawa550 :puke: , daarna de 650 SuperJet van Yamaha :up: , en daarna de 750 van Kawa :applaus:
                  Ik zou er zo terug eentje kopen, maar eerst nen trekhaak zoeken voor op de 964 8)
                  Waar ga jij varen Geert?

0

Ik stuik der nog elke keer af maar ga er dan ook mee tot de limiet, mijn vroegere machines waren zodanig opgevoerd dat de motor alleen al bijna zoveel koste als een nieuwe ski, deze is momenteel nog volledig origineel, ik wordt dan ook al een dagje ouder he 😀

0

20 jaar geleden ook eens op zo’n ding gestaan. mannen wat heb ik het eerste half uur veel gezwommen :happy:

0

nu zondag gaat hij voor den eerste keer te water Mush, als ge u geroepen voelt dan komt ge maar eens af hé, ik doe dat al 20 jaar en vijf jaar terug ruilde ik de staander is voor de 2-zit voor de kinderen, nu ze groot genoeg zijn heb ik me terug een staander bij gekocht, let the fun begin :happydance:

0

Aaargh!! Soms haat ik jou Terrum!!! :bounce:
                          Nen Jetski! En dan nog ne staander!!! :respect2: :respect2: :respect2:

0

deze zien er ook leuk uit :up: :up:

0

foto’s zullen iets voor binnen een paar weken zijn als er wat meer vrije momenten zijn, eerst nog wat zomer fun hebben, is het niet met de 964 dan is het wel met de jetski’s
                              Heb me terug een superjet gekocht en die moet nog een paar keer nat gemaakt worden voor dat de echte winter begint

De grote rechtse op de trailer is supersnel echter de kleine zwarte is zoveel leuker

0

Foto’s Geert :up: :up: :coolness: :coolness:

0

Geertje…… Wanneer zijn ze klaar…..
                                  Geertje……..zijn ze al klaar…….
                                  Geertje………hoe lang nog……..
                                  Geertje……geertje……g….. :popcorn: :happy: :happy:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.