1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

• Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

[IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 673)
    • Lak verzegeling laten plaatsen, heb hem nog niet irl gezien maar het glans effect zou spectaculair zijn

+1

Te hoog, te laag….
          Blijft een vette kar. Prachtige foto’s trouwens en locatie :up:

@geert,sta nu perfect,en ge kunt nog profiteren van je auto,das belangrijkste en bilstein schroefkit is ideaal op 964 (y) :first:

[quote=”Mikey” post=170653]Ieder zijn ding natuurlijk, maar voor mij staat hij ook dat net iets te laag, zowel voor als achteraan.

Maar het is en blijft een prachtige *porsche[/quote]
              idem dito ;net iets te laag, daardoor verliest ie wat aan “waarde” vind ik.
              Maar, chapeau voor t prachtige werk!

dat is steeds den tjoener in mij die bovenkomt zeker, ik vind hem wel dik zo, misschien mag een centimeterje hoger maar ik heb veel geld uitgegeven voor de PSS10 bilstein ophanging om hem te kunnen verlagen, als ik hem dan hoog laat staan had ik even goed de helft kunnen uitsparen en de PSS6 steken 😀

Ieder zijn ding natuurlijk, maar voor mij staat hij ook dat net iets te laag, zowel voor als achteraan.

Maar het is en blijft een prachtige *porsche

knap speelgoed :happydance: en nu :driver: maar :up:

Nogmaals, schitterende *porsche
                      Maar…. Geert , staat m.i. wat te laag en vooraan meer dan achteraan.
                      Ik heb je auto onlangs IRL gezien in Kapellen en was toen nog niet zo laag gezet.
                      Stond chiquer :engeltje: Maar zoals steeds, wie betaald bepaald :popcorn:

vorig weekend een duoshoot gedaan met( de grijze 964 van Christian en de mijne
                        Hier het resultaat

Ik vind ‘m ook te laag…
                          De kromming van het spatbord wijkt dan teveel af van het wiel en dat stoort vind ik.
                          maar wie betaald, bepaald….het is jouw auto… :respect2:

Heb je al met een volwassen mannelijke bijrijder naast je de verkeersdrempeltjes getest?

Zo laag staat hij niet hoor, ik zal straks ne keer een foto proberen maken van opzij
                              Je moet wel rekening houden dat wanneer je zo een wagen omlaag zet dat je verschillende standen moet proberen en telkens de wielen er af moet halen, Ik heb hem dus direct volledig omlaag gezet zoals te zien op de eerste foto’s, vooraan staat hij absoluut niet te laag dan, nadien heb ik hem achteraan op net hetzelfde niveau gezet als vooraan en staat hij mooi recht

Ik heb de dure PSS10 van bilstein gestoken, als hij niet omlaag zou mogen had ik evengoed de goedkopere PSS6 kunnen plaatsen he
                              Belangrijk vind ik dat als ik aan het rijden ben dat het comfortabel blijft en dat hij nergens aan de koets of de grond raakt, en zo staat hij dan ook afgesteld :ass:

Te laag!

ik ben een grote fan van deze Jubi, maar zo laag zou ik hem nooit leggen.
                                  Ziet er een beetje té uit.
                                  Moeilijk te omschrijven waarom, maar ik beeld mij er direct een achterste voren gedragen klak en een geblondeerde/zonnebankte/gepiercte griet bij.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.