1993 Porsche 964 WTL

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s 1993 Porsche 964 WTL

  • Maker
    Discussie
  • Kan het even anders uitpakken dan verwacht, sta ik gisteren te werken bij ons in Temse en parkeerd daar ne 964 waar mijn oog direct op viel, even gaan kijken en een dagje later verkoopsovereenkomst gesloten

    Het is een 30 jarhe jubi edition n°417 geworden, de prijs leek me absurt laag waardoor ik niet kon weerstaan,
    Der is wel stevig wat werk aan maar zeker niets onoverkomelijk maar foto’s zeggen meer dan woorden

    [IMG]http://img841.imageshack.us/img841/9633/038bb.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img823.imageshack.us/img823/1609/039ld.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img337.imageshack.us/img337/2109/040ww.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img836.imageshack.us/img836/6814/041kq.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img855.imageshack.us/img855/3640/042ebu.jpg[/IMG]

    Wat zijn de plannen
    -nieuwe voorbumper zoeken en gans de wagen spuiten in de originele kleur
    -interieur volledig opkuisen en wat schade heeft vervangen
    -dikke velg zoeken, en de originele opkuisen als nieuw
    -regelbare vering plaatsen voor een beetje minder grondspelling
    -mechanisch staat hij goed maar in de toekomst alles stuk voor stuk verbeteren

    grtz Geert……………………………………………………………………………………………………………..

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 673)
    • als ik naar de keuring ga zet ik die terug omhoog en laat hem dan uitlijnen, niet zo heel moeilijk hoor

        hmm, geraakt die over het houten balkje voor de bodemspeling ?
        bij mijn oud golfke moest de vering opgedraaid en uitgelijnd, dan geometriekeuring en laten zakken en weer uitlijnen en daarna ieder jaar weer omhoog draaien voor de keuring, sindsdien niet meer zo zot van verlaging :mrgreen:

          Weet ik, ik moet nog een geometrie keuring laten uitvoeren maar ik ga dit ik mijne congé doen en rij na een uilijning direct naar de keuring, keuren ze hem dan af proberen we het nog een keer tot het goed is, moest ik dat moeten doen terwijl ik moet werken komt mijn werkschema in het gedrang 😀

            Ik moet Gette 100% gelijk geven, we zijn toch geen gastjes meer van 18 jaar die hun auto tunen tot je er bijna niet meer mee kan rijden é!!!!
            Je gaat eerst schoon velgen gaan kopen met daarrond prachtige banden en dan ga je uw *porsche gaan verlagen tot je maar de helft meer ziet????
            Ieder zijn mening natuurlijk.

              staat na het lager draaien van je veerpoten de camber van de wielen nog juist?
              op de TC moet je, als ze weten dat er aan de ophanging gewerkt is, iedere keer opnieuw een attest voorleggen van (een recente) uitlijning.

                Volledig eens met Gette.
                Zo is het meer dan laag genoeg imo :think:

                  Als ge al die gasten bezig ziet met hun overdreven verlagingen vraag ik mij af waarom je een Porsche hebt gekocht.
                  Ik zie ook graag verlaagde wagens, maar dit mag nooit ten koste gaan van het rijplezier !! Als die velgen zo in de kas steken vind ik het er zelfs belachelijk uit zien !
                  Als ik van u was laat ik het zo, hij staat zo meer dan laag genoeg :up:

                    dat is omdat hij vooraan te hoog staat, heb hem nu achter terug een tikje hoger gezet zodat hij recht staat, hier kan ik me helemaal in vinden

                      Vind het persoonlijk ook iets te laag achteraan… 😳

                        Imo,
                        Achteraan ietsje hoger zodat hij gelijk staat met de voorkant. Alles lager is erover :salut:

                          Ik heb bij wijze van experiment de schroefset een keertje op zijn laagste stand gedraaid , vooraan zou hij nog ietsje lagen gemogen hebben of anders achteaan terug een tikje hoger, ik vind dit wel retevet , eens informeren of ze niet net iets kortere veertjes hebben om vooraan te plaatsen

                          Wim

                            Tuimelaaras van de luchtgekoelde Porsche zit een beweegbaar deel aan en moet vastgezet worden met 2 imbussen, en die kunnen er maar op een manier is, andersom gaat ook maar dat loopt het scharnierpunt van tuimelaar niet goed en gaat de tuimelaar zeer stroef of vastzitten.

                              spijtig om te lezen dat er velen niet met passie aan je wagen werken, ze zitten blijkbaar met andere dingen in hun hoofd als ze aan de wagens bezig zijn, als ze zo verderdoen zullen ze helaas voor hen nog vele klanten verliezen,, ondertussen ben je wel je centen kwijt voor slecht werk :bounce:
                              hopelijk is het probleem van de lekkage nu van de baan en kan je terug genieten van je *luv *porsche

                                Zou te maken hebben met olie druk op bouwen en kleppen die niet goed of fout sluiten en de olie langs de verkeerde weg duwen, ik ben niet technisch genoeg om alles te begrijpen maar dat was wat ik der van opmaakte en onthouden heb 😳

                                  Verkeerd gemonteerde tuimelaars ? Als prutswerk kan dat ook tellen 😈
                                  Maar iemand moet mij eens uitleggen wat dat te maken kan hebben met olielekkage :coolness:

                                15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 673)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.