1ste januari

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! 1ste januari

• Maker
    Discussie
  • Den eerste van een nieuw jaar leek me een geschikt moment om lid te worden…
    Ik ken eigenlijk weinig of niets van porsche , stillekes aan beetje meer, 🙂

K heb wel enkele vragen …niet dringend…
    Eerst is zien of k dit goed gepost krijg

Gr
    Herwig

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom 😀 😀 😀

Mvg, Guy

Welkom :drink: :drink: :drink:

Hoe bedoel je?

Wees welgekomen!

Welkom Welkom, eens de Porsche passie is toegeslagen……staan we niet in voor de gevolgen, de meeste onder ons lijden aan het Chronisch P syndroom, het is niet te genezen, het word erger met de jaren ….. laat U niet afschrikken het is gezond hoor !
              :drink:

Van harte welkom Herwig op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:

Of je nu een Porsche hebt of niet het is de passie voor Porsche die telt .
                Veel leesgenot .
                Funny

PB

Als ik het zo lees, lopen al die mods hier rond met rubber in de broekzak. :wtf:

Welkom Herwig!
                    Let op, want tegen je deze site onder knie hebt zou het wel eens kunnen dat er eea vernieuwd is ondertussen. Dit Porsche forum heeft namelijk voor 2013 nogal wat in zijn broekzak zitten 😉

Da zullen we moeten afwachten…. 😀
                      Eerst al is proberen om sneller te kunnen antwoorden….
                      Met de site beetje leren werken

PB

Ik ken het gevoel Herwig,

5jaar geleden op 1 Januari 2008 om 23u23, trad ik ook toe tot een Clubke
                        waar ik tot op de dag van vandaag, nog steeds bijna niks snap. :wtf:

Maar ik vermoed dat jij in de Porsche materie sneller gaat weg zijn. :mrgreen:

Hallo,
                          K zoek eigenlijk niks, k lees wel graag algemene info over porsche , 993
                          K ben er beetje toevallig inbeland

Welkom hier Herwig :first:

laat die vragen maar komen, en info over je zelf en je passie voor Porsche, dat lezen we hier graag :drink:

Hey Herwig,

u bericht is goed doorgekomen, vertel maar wat meer wat je juist zoekt 😉

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.