1ste porsche aankopen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 1ste porsche aankopen

• Maker
    Discussie
  • Hallo ,

Ik zal mij eerst even voorstellen want ik ben hier vrij nieuw.
    Mijn naam is Dimitri en ben van regio Brugge.
    Het zit er dik in dat ik morgen mijn eerste 911 ga aankopen, het gaat over een
    911 2.7. Bouwjaar 75. Omgebouwd naar een 964 model 91.

Ik heb.daar toch wel wat vraagjes over
    1. De auto heeft nederlandse papieren Welke problemen kan ik mij daar aan verwachten door de ombouwing en hoe kan ik zien dat de ombouwing correct is gedaan.

2. Ik weet dat de 2.7 niet de beste motor is maar zijn er punten waar ik zeker moet op letten

3 de huidige eigenaar heeft mijn verteld dat er hier en daar kleine krasjes en blutsjes in zitten
    Wat zou het kosten voor een wagen te herspuiten.

Ik moet zeggen het is wel spannend ik voel mij als een klein kind die een cadau kan krijgen van de sint

Mvg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
    • @ Vanwilliam: welk onderdeel vormt de “dreiging” ?

proficiat,zeer goede keuze gemaakt :applaus:

Ja idd.

Ik ben hier gekomen voor wat tips en meer info. Had ook nooit gedacht om hier een P te vinden. Het zijn meestal die onverwachte momenten die nog het best uitkomen.

Laat het maar vlug volgende week Zondag zijn.

proficiat :first:

De max dat je hier komt voor een btje advies en wegrijdt in een wagen van een medeforummuis :respekt:

gave bende hier :first:

Proficiat :driver:

Proficiat, voortreffelijke keus!
                Die laatste foto’s waren echt vet.

Gefeliciteerd :drink: , mooie bak 8)

PB

:drink: Proficiat.

Hallo

bij deze wil ik mijn eerste aankoop bevestigen. Het is de Porsche van forum lid Len geworden.
                      Deze morgen een test rit gedaan en de koop is nu zeker nu is het nog wachten op de papieren en de nummerplaat.
                      Het zullen nog lange dagen worden.

:first: proficiat hé met uw nieuwe aanwinst :drink:

Van harte welkom hier

Dinsdag gaan zien naar Len zijn 964. Het kan niet vlug genoeg dinsdag zijn.

Dimitri, bij porsche geldt beter een goeie voor teveel dan een goedkope voor te weinig. Je loopt achteraf leeg op het achterstallig onderhoud. Een beetje knappe 964 koop je niet onder de 25. Ben het eens met Koen.

Als je absoluut een 964 wil zou ik toch de moeite doen om die van forumlid Len gaan te bekijken.
                                  Als ik lees welke kosten hij gedaan heeft denk ik niet dat je direct met andere kosten gaat geconfronteerd worden, wat je misschien wel hebt met de 964 met 300.000 km. Voordeel is ook dat je hem direct kan inschrijven zonder de hele invoerprocedure te ondergaan. Nog een voordeel is dat het de tweede generatie van de 964 motor is en dat hij reeds gereviseerd is.

En neen, ik ken Len helemaal niet maar mij lijkt dit een eerlijke wagen. :engeltje: :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.