1ste stap restauratie interieur

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s 1ste stap restauratie interieur

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo iedereen, zoals beloofd plaats ik hier enkele voor-na foto’s van de opfrissing van de lederen zetels. De zetels waren niet zwaar beschadigd, hier en daar enkele krassen en vooral de zijkanten van het in-en uitstappen hadden wel wat afgezien, deze waren helemaal afgesleten. Ik ben tevreden van het resultaat. Als je goed kijkt zijn de krassen wel nog aanwezig maar deze hebben terug dezelfde zoals origineel. Ook de zijkanten zijn weer helemaal mooi gekleurd. Ik heb de producten van Colourlock gebruikt.

Voor:
      IMG_0349.JPG

Na:
      IMG_0362.JPG

Voor het stuur zoek ik nog een oplossing, ik vermoed dat ik daarvoor echte lederverf ga gebruiken. Of hebben jullie tips?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Anoniem

mooi, moet nog gaan beginnen, dus goede tip.

Anoniem

Ik weet dat er een soort lederverf (zoals bij een schoenmaker) bestaat, die je ook kan laten maken aan de hand van een kleurstaal. Maar ik weet niet of dit op termijn voldoende is. Iemand ervaring?

interessant topic!
            mijn zetels (blauw leder + stof) kunnen ook wat aandacht gebruiken.
            M’n stuur voelt wat “plakkerig” aan. Het garen dat gebruikt werd om het leder te naaien is duidelijk vernieuwd, maar het leder zelf is niet echt schoon.
            Iemand tips?

Wooww, indrukwekkend …..colourlock! Staat genoteerd!

Verschil is duidelijk, maar what’s the secret :sarcastisch ???

Anoniem

En nog 2 fotootjes:

IMG_0361.JPG

IMG_0360.JPG

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.