2.7 ’75 draait niet soepel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 2.7 ’75 draait niet soepel

  • Maker
    Discussie
  • de motor van mn 911 targa ’75 draait niet soepel meer en als ik naar de 2000r/pm ga laat hij horen dat hij niet snor zit, ik ben een leek op technisch vlak en mn garagist heeft niet de tijd om aan mn 911 te beginnen, al heeft hij wel al de bougiekabels vervangen maar zonder resultaat, en hij weet ook niet goed waar hij zou moeten gaan zoeken, dus advies, raad of mij een adres bezorgen waar ik terecht kan voor een eerlijke opinie zou fantastisch zijn,omgeving lier, mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • Heb juist eens gekeken voor het 2.7cc 75 model en de system pressure ligt tussen 4.7 en 4.9 bar dus zou misschien wel kunnen werken maar das een randgeval .

        Ik ga ze nu wel bestellen via uw link, heb je daar ook de aanpassingen voor de aansluiting bij kunnen bestellen of die gewoon hier gaan zoeken? mvg stefan

          Dan kan ik mss maar best een andere pomp bestellen, ik was via de website gegaan en die bieden dan deze pompen aan, maar daar staat niet altijd de gegeven bar bij, pas als ik voor een koppelstuk ging zoeken voor de aansluiting vertelden ze me in de winkel dat deze maar 5 bar gaf, een idee waar ik wel een pomp van 9 bar kan bestellen? Alvast bedankt, stefan

            k jetronic werkt op 5bar.
            waarom heb je niet de 044 pomp gekocht van mijn link? Dat was een 9bar…

            Wim

              Om alles goed te laten werken, zul je de druk van Porsche moeten benaderen.
              Dit kan anders resulteren in te weinig druk op het injectie systeem en slecht werkende injectoren.

                En dan is de pomp en de filter aangekomen, kruip je onder de Porsche en kom je tot de ontdekking dat de aansluiting niet dezelfde is als bij de oude pomp, lang weekend en kan je weer niet verder, ik heb een universele pomp van Bosch, maar die zou maar 5 bar geven ipv 9 voor de oude, gaat dat werken?
                Groeten stefan

                  keer of 5 contact op/af en starten.

                    Als jullie eens moesten zien hoe ik de Porsche omhoog heb gezet zonder brug, eronder moet kruipen en dan die vijzen niet los willen komen van die pomp, een mens zou voor minder vloeken en zich een kluns voelen, maar achteraf als hij dan terug zou draaien, heb ik me toch geamuseerd. 🙂

                    hopend dat mn stukken er dit weekend zijn…, jullie horen het wel. Grt

                      :happy: :happy: [quote=”cabrio wim” post=102449]Moet je dat hem (kluns) nu weer gelijk inwrijven. ;)[/quote]
                      ik kroon mezelf koning kluns

                      Wim

                        Gewoon contact aanzetten, laten oppompen en starten, dus ontluchten is niet nodig.

                          Vandaag pomp en filter besteld, als ik de pomp en de filter gemonteerd heb, moet ik dan best ontluchten en hoe dan event?,of gewoon de pomp eerst wat laten aanzuigen en dan proberen te starten?
                          Groeten stefan

                            universele bosch 044 pomp er tussen, iets zoals deze gewoon de aansluitingen evt wat aanpassen 😉

                              Das een dure. klikhierop

                                Ik heb vandaag de benzinepomp gevonden, ze zat aan het linkerachterwiel, de voeding was ok, na het eronderuit halen van de pomp en het terug testen leek ze terug te werken maar zodra ze terug gemonteerd was bleek het noppes, iemand een idee waar ik zo een pomp zou kunnen bestellen of vinden? En de filter die reeds zn leeftijd heeft, of kan ik die gewoon proper maken?
                                Alvast bedankt, mvg stefan

                                  Dacht het ook dat hij daat zat

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.