2.7 ’75 draait niet soepel

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 2.7 ’75 draait niet soepel

• Maker
    Discussie
  • de motor van mn 911 targa ’75 draait niet soepel meer en als ik naar de 2000r/pm ga laat hij horen dat hij niet snor zit, ik ben een leek op technisch vlak en mn garagist heeft niet de tijd om aan mn 911 te beginnen, al heeft hij wel al de bougiekabels vervangen maar zonder resultaat, en hij weet ook niet goed waar hij zou moeten gaan zoeken, dus advies, raad of mij een adres bezorgen waar ik terecht kan voor een eerlijke opinie zou fantastisch zijn,omgeving lier, mvg

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • 250 km per jaar is 20 in de maand als je eens per maand rijdt, ja dan komt de motor niet eens op temperatuur 😆 Af en toe even lekker mee rijden is natuurlijk het beste. Stilstand is achteruitgang 😳

Voor de oudjes 98.

hmm 250 km/jaar ? is uw benzine nog goed dan, wanneer heb je laatst getankt ?

me kort voorstellen,ik ben van de omgeving Lier, nijlen, ik rij met de wagen amper een kleine 250km/jaar, met de kinderen een toertje doen…, hij staat afgedekt in de garage, start altijd direct,(foto’s volgen nog) maar dat zal het mss wel zijn dat hij te weinig zal rijden, dat ga ik zeker al proberen van de filters te vervangen, tanken en injectorreiniger toe te voegen, maar ik tank 98 is dat ok of is 95 ook goed? kan ik stukken maken als ik boven de 2000/rpm zou gaan? alvast bedankt voor jullie reactie, mvg stf 🙂

Luchtfilter, benzinefilter en bougies vervangen, vol tanken, injectorreiniger erin en een halve tank leegrijden, dan weer voltanken.

Hallo welkom hier. We zijn altijd te vinden voor een iets meer uitgebreide voorstelling van je wagen en de bestuurder. Dus laat die foto’s maar komen 😉 .

Als je adressen wenst, dan is het misschien ook handig om aan te geven van welke regio je bent ❓ .

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.