2.7 Targa van 1976

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 2.7 Targa van 1976

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

Vandaag heeft de 964 gezelschap gekregen van een ’76 Targa, met alu beugel 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
      • [quote=”cabrio wim” post=137722]Zeker mooi gezelschap, staat ook nog eens op het verlanglijstje. :lekker:[/quote]

Trouwens Wim, de Klokkenpartij (Km teller, toerenteller en display ertussen zijn identiek aan die van de 159, dus eigenlijk rijden wij ook een beetje 8C 😉

Inderdaad, Jef is bekend voor de uitlijning van de oudjes, vandaar dat ik er ook altijd ga.
          Het kwam me bekend voor 🙂

Ik heb destijds de pagina’s uit hun boekje (’72) gecopieërd die betrekking hadden op mijn wagen.

De Alfa is inderdaad een prachtige wagen.
            Ze hebben trouwens wel meer mooie wagens gehad bij Alfa.

Klopt, daar werkt Jef, en die weet hoe hij de oudjes en speciallekes moet uitlijnen… 😉 is er toch bijna 3 uur mee bezig geweest…

Moet zeggen dat de sound van die 8C ontzettend lekker is!

Stond eerst ook nog een CLS AMG naast, ook lekker maar geef mij die 8C toch maar…

[IMG]http://imageshack.us/a/img708/7828/lbwj.jpg[/IMG]

Precies bij Donckers Wijnegem ?

[quote=”cabrio wim” post=137722]Zeker mooi gezelschap, staat ook nog eens op het verlanglijstje. :lekker:[/quote]

Hoezo? Jij hebt toch al een Elfje? 😉

Wim

Zeker mooi gezelschap, staat ook nog eens op het verlanglijstje. :lekker:

In goed gezelschap…

Na het opkuisen van de bedrading en het verwijderen van de niet originele draden nu ook de 4
                        pinkers werkend gekregen. Stroomverlies probleem ook opgelost.

Nu de blazer op de motor nog werkend krijgen. Contact aan verwarmingshendels en aansluiting aan de motor.

Iemand een foto van dit contact? Denk dat we daar nog stukje missen…

Rode bij C 3.0 en SC :think:

Groene kap is normaal bij een 2.7

Iemand vroeg aan een mede lezer of hij een groene beplating van de motor heeft dacht ik, daarmee, ik heb zo een groene motorbeplating, gewoonlijk zijn deze grijs of alu kleurig, en bij mij is het groen, betekent het iets dan had ik het graag willen weten natuurlijk. IK zal per gelegenheid een foto maken en posten
                              mvg
                              Tony

[quote=”nonnino” post=133658]Ik heb een met groene beplating en 165 PK.
                                Is er iets dat ik moet weten misschien ?[/quote]

Euh, hoezo?

Ik heb een met groene beplating en 165 PK.
                                  Is er iets dat ik moet weten misschien ?

Attachments:
                                  • image_2013-06-11.jpg

think so 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.