Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › 2.7 Targa van 1976
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door
stefx911.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Piep
[IMG]http://imageshack.us/a/img507/5787/20130523205918large.jpg[/IMG]
Gisteren nieuw projectje gaan ophalen… damn, plaatsgebrek…
Heb ook nog een Alfetta 1.6 van ’84.. absoluut roestvrij in nieuwstaat… misschien die beter verkopen ipv de targa…
Dju, precies last van winterhanden…
Enfin, met wat goede wil valt het nog te lezen… 😳Hey Stef, lijkt me mooi hersteld. Welke gargae ga jij voor het ‘spuitwerk’?
Mijn heeft ook nood aan hat nieuwe lak hier en daar.
Is wel niet voor direct maar iedere goed tip hou ik bij.
Alvast bedankt 😀Wegens aankoop ander projectje wordt de Targa misschien verkocht…
Gisteren met de stroom bezig geweest.
Man, daar hadden ze een knoeiboeltje van gemaakt!Al een deel opgekuist en hebben de claxon en de ruitenwissersproeier werkend gekregen.
Ook ineens nieuw ruitensproeier motortje geplaatstGisteren dagje verlof; alles terug gemonteerd en naar de keuring.
Blanco oldtimer keuring, niet dat dit veel voorsteld 😉Papierwerk ook al in orde gebracht dus morgen hopelijk de plaat.
Motorkap is mooi gespoten en ook gemonteerd, wat een verschil tov de taartschep, veel beter
Kunnen we nu rustig verder sleutelen om hem verder in orde te zetten
Nog wel een lijstje met to do’s, de ene al leuker als de andere 😉[quote=”stefx911″ post=128771]Binnenkant koffer gespoten en de motorkap wacht in de spuitcabine op de laatste laag.
Nieuwe rubber benzinetank geleverd.Morgen dagje verlof om alles terug te monteren. Als het meezit misschien ineens naar de keuring…
Die rode relais haalde ik er meest uit en deed hem in mijn zak, hij doet het dan niet meer is van de benzine pomp.
Liep ik lekker rustig door de stad :up:Binnenkant koffer gespoten en de motorkap wacht in de spuitcabine op de laatste laag.
Nieuwe rubber benzinetank geleverd.Morgen dagje verlof om alles terug te monteren. Als het meezit misschien ineens naar de keuring…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.