Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › 2.7 Targa van 1976
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 9 maanden geleden door
stefx911.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Fenomeen dat Ghost omschrijft heet “crabbing”, google maar eens… :popcorn:
[quote=”stefx911″ post=128310] heeft ook een rechtbank moest het nodig zijn…[/quote]
Komt dan misschien nog van pas. :happy: :happy:
Sorry Stefan, maar ik ben wat melig vandaag. 😳
Ik ben toen nog met de auto naar de garage kunnen rijden en die reed toen nog wel rechtdoor.
Pas nadat de volledige koffer bodem eruit ging en werd vervangen door een nieuwe is de auto scheef gezakt.
Hoop voor U dat het goed word gedaan anders is het zonde van de centen.
Verder niets dan lof voor uw restauratie :applaus:Foto van de auto 😳 😥
[URL=http://s762.photobucket.com/user/vawilliam2003/media/Scannen_zpsfac78744.jpg.html][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/Scannen_zpsfac78744.jpg[/IMG][/URL]Das nog wel iets anders, dan heft de wagen een trek gekregen en moet hij idd op een rechtbank om het goed te krijgen…
Hier kom je niet aan de structurele vorm van de wagen.Het is een goede carrossier die weet waar hij mee bezig is. heeft ook een rechtbank moest het nodig zijn…
Dat je het zelf doet of niet maakt niet uit.
Dat het op mallen gebeurt is veel belangrijker 😉
Hoop dat uw carrosserie dit dan ook doet.
Ik heb 20 jaar geleden een keertje een boom uitgereden met een golf 3.
Ik was van de baan geschoven en recht achteruit op de boom gereden.
Boom stond letterlijk in de koffer. De auto is toen hersteld door een officiële VW garage en reed na de herstelling steeds een beetje dwars over de baan 😯
Na een 10 tal keer uitlijnen en banden wisselen is de auto pertotal verklaard en gedemonteerd voor onderdelen.Doen het laswerk niet zelf hé, maar een professionele carrosserier.
hebben hem zelf al wel zoveel mogelijk uitgekleed
En het nieuwe plaatwerk ligt al klaar
Skoon Skoon toch de 70ties modellen en kleurkes : veel geluk ermee…!
den JamesAls je dat gaat vervangen zou ik de auto toch op een mal plaatsen.
Zo op as steuntjes geeft zeker geen zekerheid dat de auto nog rechtdoor wil na de werken.Beetje pech: onderste bevestiging van de torsiestang links voor staat op scheuren.
Blijkbaar gekend probleem als je batterijzuur gelekt is door de jaren:
Dus dit moet er gebeuren:http://www.motoringinvestments.com/restorationservices/911suspensionpan.htm
[quote=”stefx911″ post=128097]Een 2.7 rijdt heel goed, zeer leuke motor die nog steeds wat ondergewaardeerd is imho[/quote]
Klopt, heb er 8 jaar super mee gereden :driver:
Wat ik wel leuk vond dat de koppel of kracht pas begint bij een hoog toerental, beetje 2 takt idee :up:
Maar dan ging hij ook als de brandweer en kon super meekomen met zijn lage gewicht (rond de 1000kg).
Heb je groene beplating en 165 pk ?Suc6
[quote=”Molen934″ post=128071]1976, De eerste met een verzinkte carrosserie :salut:
Die kleur is ook uit die jaren en was altijd mijn favo :up:
Loopt hij goed de 2.7?
Veel plezier met je speeltje.[/quote]Een 2.7 rijdt heel goed, zeer leuke motor die nog steeds wat ondergewaardeerd is imho
Deze loopt nog niet zoals mijn vorige 2.7, maar dat brengen we nog wel in orde 😉
[quote=”cabrio wim” post=128069]:up: en sorry dan voor de opmerking[/quote]
Geen probleem Win, terechte opmerking
goede tips altijd welkom!1976, De eerste met een verzinkte carrosserie :salut:
Die kleur is ook uit die jaren en was altijd mijn favo :up:
Loopt hij goed de 2.7?
Veel plezier met je speeltje.Attachments:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.