2.7 Targa van 1976

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 2.7 Targa van 1976

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

Vandaag heeft de 964 gezelschap gekregen van een ’76 Targa, met alu beugel 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
      • Oude turbo-spoiler. De turbo kwam in 1975. Pas in 1983 kwam de eerste 3.2 met z’n eigen carrera-spoiler. De 3.0 uit 1976 had ook weer een eigen spoiler net als de 2.7RS met z’n ducktail, tja verwarrend allemaal, je zal maar net de verkeerde op je ouwe gebakkie hebben :mrgreen: klikhierop zoekt een spoiler dus misschien kan je ruilen of verkopen, succes..

[quote=”Peter_Targa_84″ post=125894]Stefx, enkel de spoiler met opbouwstuk eraf halen, laten bijschuren en spuiten, nieuw roostertje erin en klaar dacht ik.
          Heb mijne volledig uit elkaar gehaald (occasie carrera) is niet zo moeilijk, en werd netjes herspoten. :relaxman: :relaxman:[/quote]

Dat gaat spjtig genoeg niet lukken, het “gat” in de motorkap bij de turbospoiler krijg je niet opgevuld met het roostertje…

XXX

Stefx, enkel de spoiler met opbouwstuk eraf halen, laten bijschuren en spuiten, nieuw roostertje erin en klaar dacht ik.
            Heb mijne volledig uit elkaar gehaald (occasie carrera) is niet zo moeilijk, en werd netjes herspoten. :relaxman: :relaxman:

Proficiat met de nieuweling 🙂

Dacht het al. Heb zo ook liever zonder spoiler. Als er nu eenturbo onderzit is het een ander verhaal…

Vandaar dat ik een 964 Jubi mooier vind dan en 964 turbo…

enfin, de turbo spoiler zal dus vervangen worden door een gewone motorkap. Moest iemand nog eentje hebben liggen voor een prijsje…

Dat is een Turbo spoiler op de foto.

Allemaal kwestie van smaak maar persoonlijk vind ik de Carrera spoiler mooier en eleganter.

Van de Whaletail ben ik nooit echt fan geweest, maar smaken verschillen gelukkig

En… het liefst zie ik de wagen zonder spoiler.

[quote=”bully” post=125857]Gefeliciteerd :up:

De taartschep gaat er ook af

Wat voor een is het? Op het ned-forum zoekt iemand een 3.0 spoiler.[/quote]

Geen idee welk type spoiler dit is…

Wat een luxe dat je kunt kiezen uit twee prachtige masjienen.
                      Veel geluk ermee.

Gefeliciteerd :up:

De taartschep gaat er ook af

Wat voor een is het? Op het ned-forum zoekt iemand een 3.0 spoiler.

Proficiat!!! Whale tale rules!!!! :ass:

S2

Heel knappe Targa, ik weet niet waarom maar ik moet telkens aan de Rijkswacht denken als ik zo’n Targa’s zie.

Iets als dit:

XXX

+1

Ik heb die staart er ook op en er komt een Carrera op ipv de Whale Tale, is wat eleganter.

Op uwe, man poepsjiek in die kleur, klopt het wat BC911 zegt.
                              Maar ‘chacun son gout’ hé.
                              :respekt: cool karretje :respekt:

Proficiat met de nieuwe aanwinst. Speciaal kleurke! Is het een ex-USA? Taartschep er inderdaad af en voor mij persoonlijk de velg in het zwart. Veel plezier ermee.

Sehr schön. Orginele kleur ook.
                                  Proficiat met je aanwinst.

:applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.