2 de poging …

Home Forum Stel jezelf even voor ! 2 de poging …

• Maker
    Discussie

• COOLS jeroen
    Deelnemer

Als Porsche 911 freak voel ik me onmiddelijk thuis op deze site !

Heb eindelijk een mooie 911T van 1973 gevonden.
      Had liever een S maar helaas bijna onvindbaar en vooral onbetaalbaar.

Hieronder enkele foto’s.

Jeroen

Attachments:
      • jules006.jpg
      • jules009.jpg
      • jules011.jpg
      • jules013.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • [quote=”kleinekastenteufel” post=112797]De theorie klopt hier dan niet met de werkelijkheid of anders kruipt hier een mol rond. Niet dat wij daar zwaar aan tillen.
        [/quote]
        Wij wel 🙂
        Niemand kan posten “on your behalf” tenzij ze natuurlijk jouw inloggegevens hebben.
        Betreffende jouw 911 pré-impact: :respekt: Ziet er op foto alvast perfect uit, maar als er toch werken aan de carrosserie moeten gebeuren zou ik er niet aan twijfelen om het Bahama geel terug te zetten. Zo’n kleuren passen gewoon op die oudjes! :respect2:

De theorie klopt hier dan niet met de werkelijkheid of anders kruipt hier een mol rond. Niet dat wij daar zwaar aan tillen.

Onze bedoeling:

Omdat het ook een zwarte pré-impact betreft hebben wij onze initiële post gedaan als “aanvulling” op wat Jco eerst had neergezet: 911 T – 1973 met zelfde kleur en velgen.

Om te antwoorden op de daaropvolgende vragen van Jco: “ook een zwarte dus, welk jaar? Ook een T?

Ook om te melden dat deze als “enig voertuig” en met gewone keuring werd ingeschreven, enz… Om de verschillen met het toestel van Jco te duiden: bouwjaar 1969 t.o.v. 1973.

Hier behouden of een ander topic, ons om het even.

:engeltje: 😈 :engeltje:

[quote=”kleinekastenteufel” post=112790]Wie was er in staat ons bericht te quoten onder onze gegevens?

Gebeuren rare dingen hier :([/quote]
            In theorie jijzelf 8)
            De poster ben jij en als iemand ook maar iets verandert komt dat erbij te staan in de kleine lettertjes.

Maar eigenlijk is het me niet heel duidelijk wat de bedoeling is van die posts. Is dat een auto die jullie hebben? Maak ik er anders een ander topic voor aan want ik denk dat niemand begrijpt wat jouw foto’s daar staan te doen in een voorstellingstopic van iemand anders. Er zal dan ook wat meer reactie opkomen want ‘t ziet er me ook om te smullen uit :lekker:

[quote=”Jco” post=112776]Omgeving Prinsenbos. Ik ben rasechte grimbergenaar :)[/quote]

Omgeving prinsenbos ! Ik ben geboren en getogen in de Prinsenstraat 😉
              PM anders even uw adres door, dan kan ik eens naar die propere 911 komen kijken … te voet 😀

Wie was er in staat ons bericht te quoten onder onze gegevens?

Gebeuren rare dingen hier 🙁

XXX

Was dat die zilverkleurige met nummerplaat ..911 ?? Mijn zoon was daar weg van :respekt:

Omgeving Prinsenbos. Ik was aanwezig op de oldtimerrally van de Veldkantkermis; ook met een classic BMW CS van 74.
                    Leuk tourke maar rotweer.
                    Ik ben rasechte grimbergenaar 🙂

Welkom hier , en erg mooie wagen .
                      Geniet ervan

[quote=”kleinekastenteufel” post=112437]

Zwarte 911 T – Targa – 1969, dus 2.0 liter – nr. 791 van 1282 dit jaar geproduceerde Targa’s.

81 Kw of 110 pk / 5800 tpm – 156 Nm / 4200 tpm – carbu’s

Hebben deze al een tijdje, gewone keuring, als enig voertuig.

B-serie met verlengde wielbasis. Motorblok, kettinghuis & kleppendeksels: Magnesium. T met dubbele klepveren. 5.5 J x 15 FUCHS. Vijf versnellingen 905/13 bak. 2 x 12 Volt batterij links en rechts achter de lichten, ventilatie aan zijkanten Targa beugel.

Oorspronkelijk NIET zwart maar BAHAMAGEEL – 6805.

Hebben deze al een tijdje en heel wat aan gesleuteld.

Helemaal in originele staat, buiten de kleur en de spiegels. Hebben echter DURANT spiegel erbij. Zelfs de kettingspanners zijn nog NIET hydraulisch.

Had groot olielek achteraan rechts, reden voor de verkoop. Twee dichtingen vervangen aan oliereservoir: 1 rubber O-ring en 1 platte dichting in kurk. Het gekende lek was op 1.5 uur gefixt. Motor nu poederdroog en heerlijk spinnend.
                        Koppeling is grotendeels op (75 %) en moet nog vervangen worden.
                        Voor de rest al behoorlijk wat gesleuteld: remmen, ophanging, motor & afstelling. Nu voor 90 % mechanisch in orde: koppeling.

Koetswerk ziet er op foto perfect uit maar vraagt toch wat aandacht. Ik zou ze terug zetten in orig. Bahamageel, mijn maat Jack wil het zwart houden.

Iedereen die het karrejte ziet is wild enthousiast en wil het kopen. Al serieuze biedingen gehad. Jack zou dan durven overwegen om te verkopen, mijn kop krijgen ze niet zot, of het is al lang zover !

Leukste opties: 911 S bak, remmen en ophanging.[/quote]

Welkom en zeer mooi :first:

Skuun bakske :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus: zeer mooi

[quote=”Jco” post=112406]Wie zoekt die vindt hé 😉
                                Thx[/quote]

Van waar ergens in Grimbergen ❓
                                Dorpsgenoot !!

Btw. Schoon machien !

281486_2168632931331_1111939637_2516645_4742614_n_2012-11-17.jpg

Zwarte 944 T – Targa – 1969, dus 2.0 liter – nr. 791 van 1282 dit jaar geproduceerde Targa’s.

81 Kw of 110 pk / 5800 tpm – 156 Nm / 4200 tpm – carbu’s

Hebben deze al een tijdje, gewone keuring, als enig voertuig.

B-serie met verlengde wielbasis. Motorblok, kettinghuis & kleppendeksels: Magnesium. T met dubbele klepveren. 5.5 J x 15 FUCHS. Vijf versnellingen 905/13 bak. 2 x 12 Volt batterij links en rechts achter de lichten, ventilatie aan zijkanten Targa beugel.

hartley.jpg

Oorspronkelijk NIET zwart maar BAHAMAGEEL – 6805.

Hebben deze al een tijdje en heel wat aan gesleuteld.

Helemaal in originele staat, buiten de kleur en de spiegels. Hebben echter DURANT spiegel erbij. Zelfs de kettingspanners zijn nog NIET hydraulisch.

Had groot olielek achteraan rechts, reden voor de verkoop. Twee dichtingen vervangen aan oliereservoir: 1 rubber O-ring en 1 platte dichting in kurk. Het gekende lek was op 1.5 uur gefixt. Motor nu poederdroog en heerlijk spinnend.
                                  Koppeling is grotendeels op (75 %) en moet nog vervangen worden.
                                  Voor de rest al behoorlijk wat gesleuteld: remmen, ophanging, motor & afstelling. Nu voor 90 % mechanisch in orde: koppeling.

Koetswerk ziet er op foto perfect uit maar vraagt toch wat aandacht. Ik zou ze terug zetten in orig. Bahamageel, mijn maat Jack wil het zwart houden.

Iedereen die het karrejte ziet is wild enthousiast en wil het kopen. Al serieuze biedingen gehad. Jack zou dan durven overwegen om te verkopen, mijn kop krijgen ze niet zot, of het is al lang zover !

Leukste opties: 911 S bak, remmen en ophanging.

Very Nice !

En in zeer goede staat op ‘t eerste zicht !

Proficiat ! :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.