2 hot 2 handle

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • neeneen,dat was ik niet.de mijne is uitgebrand door een woningbrand (porsche stond in de garage)

Wel Luc doe dat eens ,zat nog wel in mijn achterhoofd 😉 en ivm dat potske ➡ zo een met die flappen op zij (oorverwarmers) zeker

Ook effe lekker afgebrand 😥

Edwin, nu dat ik er op denk 💡 ik ga u volgende week eens dat adres bezorgen voor die deukjes weg te doen in u wagen. En troost u als u ruit stuk zou zijn dan geef ik je wel een potske voor op te zetten 😆 😈

Ja zeg dat wel bijna niet te geloven he 😕 shock:

Edwin…

Oei da mag je mij ook eens vertellen hoe u wagen kan afbranden door gewoon een ruit te vervangen. Nu heb ik al veel horen vertellen maar dit is wel echt de max.

Luc

ah ben jij dan misschien die persoon wiens porsche was uitgebrand bij carglass?
                  toen ik ging kijken naar een 964 in antwerpen vertelde de verkoper mij dat verhaal.

Ik vraag mij af hoe ik zou reageren als ik mijn porsche met een gerust hart zou binnengeven met een ster in z’n ruit bij carglass.
                  Een paar uur later krijg je een lieve dame aan de lijn en vertelt ze dat het haar spijt maar dat je wagen is uitgebrand tijdens het vervangen van de voorruit. 😥

ik zal nekeer mijn foto’s van mn uitgebrand turbolookske plaatsen 😉

🙁 cry: 😕

Anoniem

😥 😥 😥

😯 😯 😯

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.