2 Juni even gaan Karten in Lille Frankrijk ?

Home Forum Zeverhoekje 2 Juni even gaan Karten in Lille Frankrijk ?

• Maker
    Discussie

• XXX

Zondag 2 Juni ga ik met een aantal werkmakkers karten bij JPR France te Lille – Ostricourt: http://www.karting-lille-jpr.fr/
      Keitof buiten circuit, overal 8m breed, Europees erkend en 1500m lengte.
      We gaan daar met 14pk kartjes een race rijden van 2.1/2u en 30min chrono (top van 95km/h).
      Ploegen van 2 tot … deelnemers, kost 290,- per ploeg (sportverzekering inbegrepen).
      We verzamelen daar rond 08:00u en starten om 09:00u, een leuke zondagvoormiddag dus.

Momenteel heb ik 16 teams die meedoen en er is nog plek hoor, er kunnen er max 28 rijden.
      Hoe meer teams hoe leuker de race.
      Heb je al eens gekart en nog nooit een race mee gereden, hier is uw kans!
      Zin om mee te doen, zend even een PM en ik bezorg je alle info.

OK, niet echt Porsche gebonden, maar als we met enkelen van ‘t forum meedoen dan staat mijne P daar niet alleen :engeltje:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • XXX

Aaaah, gij gaat met dat beestje niet tussen de huurkartjes rijden hé :engeltje:
        Om mee te doen raad ik toch aan dat je al eens in een kart hebt gezeten.
        Gezien het circuit breed genoeg is maakt het niet uit dat er wat tragere teams bij zijn.
        De groep heeft voldoende respect om je niet uit de baan te duwen, is niet nodig ook niet met die breedte.
        En daarbij, wie zegt dat je traag bent. Er zijn drie teams van mijn werk die nog nooit een race hebben mee gereden…
        en er zijn er anderen die al in kampioenschappen hebben meegedaan.
        Niets moet alles mag 😀

Heb wel zin, maar heb eigen kart (Rotax Max 125cc 27pk Tony Kart chassis). Beetje dom om 290€ te betalen.
          Zo iets dus:

Nee toch niet. Het was op een Top Gear trackday, dus allen petrolheads. 😉

:first: :first: :first:

PB

Wes, was dat niet toevallig woensdagnmiddag? op het 6de verjaardagsfeestje van kleine Gunther? :drink:

Niks om geven Funny, ikzelf heb ook nog maar 2x met karts gereden, eerste maal er dikwijls uit gegaan (wel snelste tijd gereden) en 2de maal gewoonweg gedomineert! 2 races en beide gewonnen met bijna een volledige ronde voorsprong. Dus gewoon doen is de boodschap! 😉

Heel tof initiatief ,hmm zegt me wel wat !
                    Enig probleem is dat ik weinig kart ervaring heb 😥 .

zelfs al is het niet strikt Porschegebonden; het blijft een leuk iets om doen!!

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.