2 nieuwe MODS

Home Forum Porscheforum mededelingen 2 nieuwe MODS

• Maker
    Discussie
  • Ik vind dat maar een rare bedoening 😯
    Er zijn er hier met een 10 tal berichten die blijkbaar alles en iedereen hier kennen 😯
    WAAROM mogen we niet weten wie ze zijn 🙄
    Sorry voor de off topic vooraleer in met een nieuwe mod ruzie krijg 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
  • Wim

Zijn al genoeg pagina’s aan vol geschreven nu. 💡

Dus als ik nog Mod zou zijn gooide ik hier nu een slotje op. 😉

Zo is’t heeej, het is maar een detail. Vind er wat van, roep wat en gewoon weer gezellig verder gaan toch? :popcorn:

XXX

+1 TGeert :up:

Wie wat en hoe ook doet, wees blij dat we Mods hebben.

Ik heb in ieder geval veel respect voor veel mensen hier, sommigen posten niet zo veel meer anderen hebben het forum de rug toegekeerd…
          Allemaal spijtig want iedereen heeft goede bedoelingen, ik kan niet anders dan positief over het forum spreken en denken.
          De Floere die kosteloos las lessen geeft
          De Deepee die een encyclopedie lijkt
          De Funny die speciaal van de kust afzakt om in Westmalle een toffe dag aan een groep speciale kinderen te geven
          De Snoer, idem,
          Ik zie Sammy en PDS als gek rond de watersportbaan te gaan Gent
          De Mushroom die zeer vrijgevig is (merci voor de wanddecoratie) en overal opduikt op evenementen
          Cabrio Wim, sorry voor de anderen maar da’s mijn n°1
          BoxterWalter die altijd paraat staat om anderen te helpen
          Sensa, nog zo ”n geval apart.
          Iedereen die tijd steekt in rondritten, foto shoots…..

Ik ga stoppen want mijn post is nu al te lang om te lezen.

In ieder geval, bedankt Porsche kameraden voor al wat ik leer en mag meebeleven nu en later :up:

Komaan, spons erover. Vooruit met de geit.

Aanstaande zondag te Alken , toffe seizoensstart met drink en lenterit voor de liefhebbers :driver:

Gratis en samen met andere PFB-forumleden onze passie delen.

Ik zal in ieder geval mijn badge dragen en hoogstwaarschijnlijk anderen ook.

PS. Minstens 2 MOD’s zullen aanwezig zijn, herkenbaar. :up:

IEDEREEN is er welkom.

Ik heb de hele forum discussie mbt de nieuwe mod’s nog eens aandachtig doorgelezen.
              Omdat ik niet bij ieder evenement kon zijn en niet wist welke naam /gezicht ik bij zowel forumleden als mod’s moest plaatsen vond ik dat al heel storend.
              Moderatoren moet niet anoniem blijven maar aanspreekpunt zijn op het forum discusies en evenementen.
              Ik vind het toch al een anonieme club.
              Als ik op een evenement was zag ik bijna nooit iemand van PFB terwijl er misschien vele waren.
              Ik heb Funny een paar keer gesproken en dat vond ik tof.
              Mijn voorstel dat iedereen herkenbaar moet zijn is nooit doorgevoerd.
              Ik liep altijd met mijn naam zichtbaar op een Porsche evenement.
              Dus: geen geheime spelletje.
              Ik heb inmiddels contact met de Nederlandse Porsche Club en overweeg net zoals Ghost voor de laatste maal op “uitloggen” te drukken.

[quote=”Mushroom” post=227433]:shock:
                F*ck man.
                Dan weeg je je woorden, lees je 20x of het er toch niet over is en of de boodschap wel positief zal overkomen en dan zo’n :what: antwoord…

(weegt zijn woorden want komt anders emoticons tekort :engeltje: )

Als ik van al mijn vrienden moet weten of ze meerdere accounts hebben dan ga ik je moeten teleurstellen, nl. ik weet dat niet en dat interesseert me ook niet. Ik weet alleen dat ik slechts één account heb. Wat een ander doet daar moet ik niet op afgerekend worden, en eerlijk vind ik het redelijk boertig dat mij zoiets moet verweten worden.

Users samen met Mush ook mod? Ja, dat kan, nogmaals, wat een ander doet… etc etc… Vind het wel een beetje een omgekeerde wereld. Moderators moeten er in theorie op toezien dat dubbele accounts op zijn minst toch geweten zijn (en liefst via pm de user nog eens aanspreken) en nu zijn de mods zich als een duvel in een wijwatervat aan’t weren om hun dubbele account goed te praten.

Ikzelf heb het nooit overwogen om anoniem te blijven, dat werd “toen” op tafel gelegd als idee maar ik vond dat niet nodig. Ik ben een grote jongen en recht door zee, degene waar ik verwijten van kreeg waren keyboardridders. 2 in totaal denk, allez 2,5 maar die 0,5 was een loopjongen van één van de andere. ‘t Ding was, als er iets te doen was en één van hen ging erheen en ik besloot weken later ook mee te gaan dan moest de andere “ineens onverwacht werken en daardoor kon hij niet komen”. Jezelf in de spiegel kunnen zien enzo…

Forumleden die mods willen ontmoeten is geen argument, het IS gewoon zo. Dat spreekt aan, mensen zijn benieuwd en mensen kijken op/om naar mensen die toegankelijk zijn. Hoe graag wordt HarleyG hier niet gezien? Hoe enthousiast zijn de mensen niet over hem?
                Doch, ik kan WEL mijn ongelijk toegeven, en ook al dacht ik eerst “anonieme mods is stom”, eens ik piwi’s voorstel las dacht ik “Hmm, da’s niet echt een slecht idee”. De “toegankelijkheid” naar de mods op een meeting valt dan wel weg (want je wordt *dikwijls* aangesproken van “Zeg, dit? Hoe marcheert dat”, of “hoe zit dat in elkaar”) maar jullie verkiezen blijkbaar anoniem te blijven wat jullie goed recht is, maar stop dan gewoon met het posten van gewone replies als gewone user onder jullie mod-account.

Nogmaals. Het. Kan. Me. Niets. Schelen.
                Ik heb alleen de indruk dat iets moois tenietgedaan wordt en aan de replies te lezen, niet alleen ik. Vind het wel een beetje spijtig dat er alleen agressief gereageerd wordt naar mij toe.
                Nogmaals. Is het zo dan is het zo, maar die getrokken messen mogen opgeborgen worden hoor.
                Ik vond het leuk om als ambassadeur van ‘t forum gezien en aangesproken te worden op een meeting, het gesproken woord gaat zoveel vlugger en er is zoveel meer gevoel in te leggen, ik stond recht in mijn schoenen, en had niets weg te steken. YMMV :salut:[/quote]

+1

Ik ben even weggeweest ivm verhuizing naar nl.
                Wat een gezeik zeg!!!!
                Ik zou wel eens willen weten wat de reden is om als mod anoniem te willen/moeten blijven.
                Ik kon als baas/leider van mijn bedrijf ook niet mijn kop achter de krant verschuilen.
                Het neemt je de zin weg om aktief deel te nemen aan het forum.
                Laat het weer worden zoals het was toen was iedereen blij.

[attachment:2]po).jpg

Attachments:
                  • po).jpg

😯
                    F*ck man.
                    Dan weeg je je woorden, lees je 20x of het er toch niet over is en of de boodschap wel positief zal overkomen en dan zo’n :what: antwoord…

(weegt zijn woorden want komt anders emoticons tekort :engeltje: )

Als ik van al mijn vrienden moet weten of ze meerdere accounts hebben dan ga ik je moeten teleurstellen, nl. ik weet dat niet en dat interesseert me ook niet. Ik weet alleen dat ik slechts één account heb. Wat een ander doet daar moet ik niet op afgerekend worden, en eerlijk vind ik het redelijk boertig dat mij zoiets moet verweten worden.

Users samen met Mush ook mod? Ja, dat kan, nogmaals, wat een ander doet… etc etc… Vind het wel een beetje een omgekeerde wereld. Moderators moeten er in theorie op toezien dat dubbele accounts op zijn minst toch geweten zijn (en liefst via pm de user nog eens aanspreken) en nu zijn de mods zich als een duvel in een wijwatervat aan’t weren om hun dubbele account goed te praten.

Ikzelf heb het nooit overwogen om anoniem te blijven, dat werd “toen” op tafel gelegd als idee maar ik vond dat niet nodig. Ik ben een grote jongen en recht door zee, degene waar ik verwijten van kreeg waren keyboardridders. 2 in totaal denk, allez 2,5 maar die 0,5 was een loopjongen van één van de andere. ‘t Ding was, als er iets te doen was en één van hen ging erheen en ik besloot weken later ook mee te gaan dan moest de andere “ineens onverwacht werken en daardoor kon hij niet komen”. Jezelf in de spiegel kunnen zien enzo…

Forumleden die mods willen ontmoeten is geen argument, het IS gewoon zo. Dat spreekt aan, mensen zijn benieuwd en mensen kijken op/om naar mensen die toegankelijk zijn. Hoe graag wordt HarleyG hier niet gezien? Hoe enthousiast zijn de mensen niet over hem?
                    Doch, ik kan WEL mijn ongelijk toegeven, en ook al dacht ik eerst “anonieme mods is stom”, eens ik piwi’s voorstel las dacht ik “Hmm, da’s niet echt een slecht idee”. De “toegankelijkheid” naar de mods op een meeting valt dan wel weg (want je wordt *dikwijls* aangesproken van “Zeg, dit? Hoe marcheert dat”, of “hoe zit dat in elkaar”) maar jullie verkiezen blijkbaar anoniem te blijven wat jullie goed recht is, maar stop dan gewoon met het posten van gewone replies als gewone user onder jullie mod-account.

Nogmaals. Het. Kan. Me. Niets. Schelen.
                    Ik heb alleen de indruk dat iets moois tenietgedaan wordt en aan de replies te lezen, niet alleen ik. Vind het wel een beetje spijtig dat er alleen agressief gereageerd wordt naar mij toe.
                    Nogmaals. Is het zo dan is het zo, maar die getrokken messen mogen opgeborgen worden hoor.
                    Ik vond het leuk om als ambassadeur van ‘t forum gezien en aangesproken te worden op een meeting, het gesproken woord gaat zoveel vlugger en er is zoveel meer gevoel in te leggen, ik stond recht in mijn schoenen, en had niets weg te steken. YMMV :salut:

+1 :salut: :salut: :salut:

Ik heb van een wijs man hier ooit de woorden gelezen: “Het forum is veranderd maar niet verbetert.”

Heb heel de “hetze” niet gevolgd en weet ook nt waaruit het komt maar merk en voel de sfeer wel, merk ook dat ik daardoor reeds beduidend minder op het forum meelees en post…..

Ik hoop echter wel dat er “aan de top” toch ook even serieus nagedacht wordt over het feit dat er zonder leden ook geen forum is… :think:
                            Want momenteel wordt hier tegen schenen gestampt en ruiten ingegooid aan de lopende band.

Ik heb flink getwijfeld of ik via PB zou reageren maar Mush laat me weinig keuze:

Amper twee weken voor de nieuwe moderatoren gestart zijn is er iemand die Mushroom heeel goed kent die met een gloednieuwe bijkomende account een opmerking maakt aan het adres van Wes-RS en insinuaties maakt naar zaken van meer dan 2 jaar geleden.
                              Niemand reageert of neemt er aanstoot aan. Klopte diens voorstelling dan wel en hoe ga je dat bij elk nieuw lid dat zich aanmeldt controleren?

Als moderator zie je ietsje meer dan een gewone gebruiker en zo is mij de afgelopen week duidelijk geworden dat users die samen met Mush ook Mod waren er meerdere accounts op na hielden en deze ook actief gebruikten. Waren er toen andere regels?

Je geeft zelf aan dat je als Moderator de lelijkste verwijten krijgt tot bedreigingen toe en zelf ooit naamloos moderatorschap hebt overwogen. Waarom ben je er nu dan zo plots radicaal tegen?

Het argument van forumleden die mods willen ontmoeten heb ik ook al zien passeren. Hoeveel zijn er hier naast PFB ook nog actief op anderstalige fora? En stappen die allemaal even in de boot of op het vliegtuig om op een event te gaan kennismaken telkens weer er een nieuwe virtuele scheidsrechter aangesteld wordt op rennlijst of pelikaanparts?

Als het jou echt niks kan schelen Mush, dan begrijp ik niet waarom je er al dagen tegen fulmineert met argumenten die aan je eigen vingers plakken.

Indien de werkelijke reden niks met porscheforum te maken heeft, voer dan die strijd overal behalve op dit publieke forum en laat de rust hier gewoon weerkeren.

+1 :think: :think: :coolness:

+1 Mush :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.