2 nieuwe MODS

Home Forum Porscheforum mededelingen 2 nieuwe MODS

• Maker
    Discussie
  • Ik vind dat maar een rare bedoening 😯
    Er zijn er hier met een 10 tal berichten die blijkbaar alles en iedereen hier kennen 😯
    WAAROM mogen we niet weten wie ze zijn 🙄
    Sorry voor de off topic vooraleer in met een nieuwe mod ruzie krijg 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
    • 😀 😀 wil nog een laatste maal hier in deze topic iets schrijven :
      Ben zeer benieuwd waar “Zuff.driver ” de mosterd vandaan heeft gehaald op 26 november 2015 , voor het kiezen van zijn “zeer originele” forum naam :applaus: :applaus: :applaus:

Ive

een nieuw lid moet zich eerst keurig voorstellen.
        Dan vind ik het normaal dat een nieuwe mod dat ook moet doen.
        Of ben ik nu zo verkeerd?

Voor de rest heb ik niks te zeggen of te klagen. Ik vind het fijn op het Porscheforum waar iedereen respect heeft voor andermans wagen.
        Ben al paar keer mee wat gaan drinken en dat was altijd een héél fijne groep. Mensen leren kennen achter de avatars met een gezamenlijke interesse.
        Ik hoop dat dat zo mag blijven duren

Voor mijn part doen ze hun goesting, maar dan moet je daarna niet komen klagen als anderen hier ook extra anonieme accounts aanmaken en de boel op stelten zetten :salut:

Ik moet mij aansluiten bij PDS, Zuff-911 en Mush.
            Ook ik heb hier geen goed gevoel bij 👿
            Anonymous Mods, waar haal je het :what:
            Als ik op een meeting kom sla ik graag een praatje met de mensen en waardeer ik het dat ik weet tegen wie ik het heb. Zo gaat dat in een mensenwereld en zo gaat dat hier op het forum ook.
            Je stelt je eerst voor alvorens je posts worden goedgekeurd en je deel kan uitmaken van de grote P familie.
            En zo hoort het m.i. ook.
            Nu met of zonder anonieme mods; :respekt: voor iedereen die positief bijdraagt aan dit formidabele forum !

[quote=”hioctane102″ post=227225][quote=”Mushroom” post=227222] … Nee, dan zou ik nog meer respect hebben voor het voorstel van piwi: één gezamenlijke account, het werk achter de schermen kan geruisloos gebeuren en gestandaardiseerde teksten om iemand op iets te wijzen. Maar zoals het nu is vind ik het eigenlijk je reinste boerenbedrog :respekt:[/quote]

andere methode maar met krak hetzelfde resultaat als nu … en toch beter. dus zeg nu eens open en eerlijk wat eigenlijk het probleem is.[/quote]
              Euhm, ik stel voor dat je deze thread nog eens herleest, daar wordt het al een paar keer in uitgelegd. Er is duidelijk een probleem en ik probeer maar te helpen :salut:

:hail: +1

wat is dat hier allemaal???
                  draait het forum nog over onze gelukkigmakende P of over wie ervoor moet zorgen dat we de juiste weg volgen :think:

respect voor de mods,nu Wim, de pater familias geen mod meer is is dat hier precies een creche geworden als ik sommigen hun gal hoor spuwen, stop daar toch mee, daar heeft nieumand wat aan en ga nu allen in vrede :happydance:
                  en voor alle andere azijnpissers,die de boel hier graag verder verzieken, er zijn nog andere forums om te gaan janken :ass:

[quote=”Mushroom” post=227222] … Nee, dan zou ik nog meer respect hebben voor het voorstel van piwi: één gezamenlijke account, het werk achter de schermen kan geruisloos gebeuren en gestandaardiseerde teksten om iemand op iets te wijzen. Maar zoals het nu is vind ik het eigenlijk je reinste boerenbedrog :respekt:[/quote]

andere methode maar met krak hetzelfde resultaat als nu … en toch beter. dus zeg nu eens open en eerlijk wat eigenlijk het probleem is.

@ Deepee ; Ik was daar ( Sports et Collection France) en toevallig wapperde er een vlag met het steigerende paardje op de achtergrond . Was ik een jaar eerder of later naar dit evenement geweest zou er misschien een vlag hangen met een ‘ Panthera Onca of een Taurus ‘ Het hangt af waar je bent ,op welk ogenblik dan ook . Heeft totaal niets met provocatie te maken of goed-of verkeerd- aangemeld zijn !

[quote=”zuff.driver” post=227204]We doen gewoon ons best, en we doen het graag 😀

We proberen er voor iedereen een leuk, leesbaar, informatief, plezant,… forum van te maken. :driver:

Dat is toch wat telt niet ?[/quote]
                        Zo is het!! :up: :up:
                        Daarbij, die mods van vroeger hadden het mooi gemakkelijk, nu moeten de mods constant in- en uitloggen om eens iets te posten als mod, dan wel als hun alter ego :think: Allez, tenzij ze 2 pc’s hebben 8)
                        Slaan en zalven tegelijk en voor beiden een apart profiel.

Nee, dan zou ik nog meer respect hebben voor het voorstel van piwi: één gezamenlijke account, het werk achter de schermen kan geruisloos gebeuren en gestandaardiseerde teksten om iemand op iets te wijzen. Maar zoals het nu is vind ik het eigenlijk je reinste boerenbedrog :respekt:

[quote=”PiWi” post=227174]Ik zou nog verder gaan, alle mods onder zelfde account/picto zodat je als lid niet weet wie er officiële handelingen of aanpassingen doet.
                          En persoonlijke vetes, de mods zullen elkaar wel opvolgen zeker.

In ieder geval alle respect voor wie de taak als mod op zich neemt, ik zou er nooit aan beginnen.

PiWi[/quote]

+1

Het begrijpen van je eigen denken, is het einde van al je smart.

KRISHNAMURTI (1895-1986)

en nog eentje om het af te leren:

[i]De mogelijkheden van wat we denken en doen zijn beperkt door wat we niet zien,
                            en omdat we niet zien wat we niet zien, is er niets dat we kunnen doen tot we zien.[/i]

RONALD DAVID LAING (1927-1989)

PS die fewawi vlag in je avatar is een serieuze provocatie, ben je wel zeker dat je juist bent aangemeld Zuff-911 ?

Hallo aan iedereen opnieuw en mijn Beste Wensen voor 2016 aan alle forumleden , …
                              ook voor diegene die ik nog niet ontmoet heb IRL.

Door te drukke werkomstandigheden heb ik het forum sinds november 2015 niet meer aandachtig kunnen bezoeken
                              Ik lees met plezier dat er 2 nieuwe moderators zijn bijgekomen en dat deze twee enthousiastelingen, de immer sympathieke Harly G willen bijstaan , zodat het forum een aangename ontmoetingsplek blijft voor iedere Porsche freak
                              .Vermits ik ook geen Porsche heb hou ik me soms liever op de vlakte, maar wil wel graag het onderstaande kwijt

Ook ik , begrijp totaal niet waarom de 2 nieuwe “Mods” geheim moeten blijven. Ik vind dit verre van respectbetuiging tov de forum- leden die zich wel kenbaar maken .Tenslotte worden er gezellige bijeen komsten georganiseerd en ik heb nog niemand in een Burka zien komen opdagen.
                              Mijn mening of motto is , doe zoals in het dagelijkse leven , gebruik gewoon steeds je gezond verstand en communiceer ( of discussieer) op een normale manier; dat is al moeilijk genoeg voor ieder van ons.
                              Dus een welkomwoord en introductie met foto zou vele wrevels dadelijk wegwerken.

Er is een ander topic waarop vele een portret foto van zichzelf hebben geplaatst. ,ook mezelf ; niet de onderstaande foto maar een andere 😀

Groeten

Paul S uit Bilzen

20160109_164200_resized.jpg

Even dit topic ‘verluchten’: het is dus echt waar:

@ Drip, groeten terug van de parking :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.