2 nieuwe MODS

Home Forum Porscheforum mededelingen 2 nieuwe MODS

• Maker
    Discussie
  • Ik vind dat maar een rare bedoening 😯
    Er zijn er hier met een 10 tal berichten die blijkbaar alles en iedereen hier kennen 😯
    WAAROM mogen we niet weten wie ze zijn 🙄
    Sorry voor de off topic vooraleer in met een nieuwe mod ruzie krijg 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
    • +1
      :respect2: voor de mods :popcorn:

We doen gewoon ons best, en we doen het graag 😀

We proberen er voor iedereen een leuk, leesbaar, informatief, plezant,… forum van te maken. :driver:

Dat is toch wat telt niet ?

XXX

Hey, psssst

Alle respect voor zij die vrijwillig héél wat tijd in dit forum steken.
          Het is hier al jaren een leuke boel en af en toe wordt er eens met een baksteentje gesmeten maar voor 99% ludiek bedoeld.
          Heb deze topic nu even doorgenomen en moet PDS gelijk geven, hier wordt je niet blij van, die 1%baksteensmijten voor 2016 is nu wel opgebruikt ook!

TIP:
          Respect voor de mod’ blijven volhouden en een dik vel hebben.
          Vergeet niet hoeveel gratis kennis hier gedeeld wordt.
          Alle anderen, geniet van het forum, en tracht af en toe eens samen iets te organiseren waar we kunnen lachen en zwanzen.

Voila, met deze de beste groeten, van ‘t Stad ! 😀 😀 😀

:mrgreen: :happy: :first:

[quote=”Mushroom” post=227142]Dan toch voor die penisverlenging in Tijuana gegaan Sensa? :sarcastisch :mrgreen:[/quote]

luc993cabrio en Mushroom … hebben jullie met mekaar gesproken??? Want het zijn inderdaad die woorden die Luc993cabrio neerschreef die die Mexicaanse dokter uitsprak na mijn operatie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Euh, heb hier precies wa gemist :wtf: :wtf: :wtf:

[quote=”youyou” post=227173]
                  Keep it light en funny :D[/quote]

Het is niet omdat funny wat kilo’s was bijgekomen dat ge hem der attent op moet maken he. :coolness: :mrgreen: :coolness:

PDS

?? 🙄

laat me raden PDS … een gevoel van een onweerstaanbare drang om een andere wagen aan te kopen? 😉
                      en die

Ik zou nog verder gaan, alle mods onder zelfde account/picto zodat je als lid niet weet wie er officiële handelingen of aanpassingen doet.
                        En persoonlijke vetes, de mods zullen elkaar wel opvolgen zeker.

In ieder geval alle respect voor wie de taak als mod op zich neemt, ik zou er nooit aan beginnen.

PiWi

hey mannen, heb respect voor de vrijwilliger hebben ze me vroeger geleerd, ik kende hem ook niet bij naam maar heeft mijn leven ooit gered door te stoppen en me de eerste zorgen te dienen, ik weet nog niet wie hij was.
                          Je moet af en toe toch vertrouwen hebben in mensen die het goed bedoelen denk ik, ook al ben ik meerdere malen van een kale reis teruggekomen.
                          Of het nu anoniem of niet is, als het goed gedaan is mag je het ook zeggen hé, het is een leuke groep mensen. Ik ken het forum nog niet zolang maar kan wel zeggen dat nog niemand mij gediscrimineerd of belachelijk heeft gemaakt buiten mezelf. Plezier en respect komt hier als eerst, dan spreek ik nog niet van de dienstjes die mede-forumers zonder belang voor je doen. Deze mensen had ik zeker nooit ontmoet dankzij het forum, onderhouden door moderators.
                          Keep it light en funny 😀

PDS

Krijg hier nu ook ineens een vervelend gevoel ruzie

:censored: :censored: :censored:

:mrgreen: :engeltje: :popcorn:

[quote=”Mushroom” post=227137]… Ik vind het wel een beetje zielig voor HarleyG die nu met de billen bloot staat en alle crap over “machtsmisbruik van de mods” en de bijhorende bedreigingen als enige “echte persoon” moet slikken, terwijl de rest zich lekker “anoniem” kan wegsteken :salut:[/quote]

Ik weet niet wat jullie meegemaakt hebben of van plan zijn? Als er iets is wat je nog/al wil delen, dan mag dat altijd.
                                Voor zaken die ik hier doe of schrijf zal ik mezelf ‘s avonds in de spiegel recht in de ogen kunnen kijken. Om me te verdedigen tegen wie of wat dan ook hoef ik niet achter HarleyG te kunnen staan.

[quote=”Funny” post=227145]Och ik wil niet overkomen als oude gefrustreerde ex-mod maar die geheimzinnigheid geeft me een gevoel dat er toch iets rammelt. Allez we weten nu toch wie hier achter zit ! …[/quote]

Je mag dat gevoel best hebben, maar kom er nog eens op terug zodra je zaken zelf meemaakt of kan aantonen dat je hoe dan ook benadeeld bent. Verder mag je van mij gerust blijven speculeren. Had ik het vooraf geweten dat dit zoveel commotie zou veroorzaken en me toch lol bezorgt, dan had ik me al veel vroeger aangemeld als de Ziggy Stardust van PFB :mrgreen: Jullie willen me echt niet horen zingen, dat ik jullie wel garanderen.

[quote=”WES-RS” post=227147]… Resultaat: Ik heb ambras met een lid, ik word niet serieus genomen door een mod, ik voel me hier niet meer prettig en blijf weg. Daar word ik noch het forum dan beter van. Misschien denk ik nu wel te veel “worst case scenario”, maar zeg nooit nooit he. 😉 Ik zou sowieso een lid niet anders behandelen gewoon omdat hij mod is …[/quote]

Toen Wim er destijds alleen voor stond en zijn beklag deed dat er teveel werk om handen is voor één persoon is Harley G ter hulp gekomen. Dan is de kans klein dat Harley G nu hier drie accounts heeft aangemaakt om solo zijn werk te verlichten. Dus Wes, hoe meer scheidsrechters, hoe groter de kans dat wat hier passeert in alle objectiviteit gewikt en gewogen wordt.

+1

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.