Home › Forum › Porscheforum mededelingen › 2 nieuwe MODS
- Dit onderwerp bevat 76 reacties, 41 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
18 januari 2016 om 15:48
Ik vind dat maar een rare bedoening 😯
Er zijn er hier met een 10 tal berichten die blijkbaar alles en iedereen hier kennen 😯
WAAROM mogen we niet weten wie ze zijn 🙄
Sorry voor de off topic vooraleer in met een nieuwe mod ruzie krijg 😀 -
MakerDiscussie
-
[quote=”Mushroom” post=227137]Tja, iedereen weet het nu…
Ik vind het wel een beetje zielig voor HarleyG die nu met de billen bloot staat en alle crap over “machtsmisbruik van de mods” en de bijhorende bedreigingen als enige “echte persoon” moet slikken, terwijl de rest zich lekker “anoniem” kan wegsteken :salut:[/quote]
Zo snel ga ik niet met de billen bloot (in mannelijk gezelschap).
En voor de klagers en zagers over machtsmisbruik of anonimiteit…..had ge uzelf maar kandidaat moeten stellen. Dat is iets wat je trouwens ten allentijde kan doen via de daarvoor voorziene “knop” onderaan. Enne ik heb opgeroepen voor extra hulp! Ik ben persoonlijk ook niet voor anonieme “scheidsrechters” maar zolang die anonimiteit niet leidt tot een misplaatst gedrag (kan vanalles zijn), kan ik er wel mee leven. En anders…. :what:
Tot nu toe heb ik nog geen bedreigingen ontvangen en ik hoop dat dit zo blijft. De dag dat er daarmee begonnen wordt…. :puke:
Have fun!
:driver:
@Wes: ik zit alleen maar aan de vrouwen die de moeite zijn, dus je mag trots zijn op die van jou! :ass:[quote=”Sensa911″ post=227141]Ik zal zeer binnenkort nog eens met de klak rondgaan![/quote]
Dat heeft vorige keer (ondanks je hier toen binnen viel als nieuwkomer) zeer goed gewerkt! :applaus:
En ik zal ook zeker weer doneren, maar kan ik dan a.u.b. eindelijk mijn donatie-banner terug krijgen? 🙄
Niet dat ik wil stoefen aan andere dat ik doneer en hoeveel,
maar het zou toch wel leuk zijn om over dezelfde kam geschoren te worden. 😉
Ik heb hierover een hele tijd terug al eens contact gehad maar na wat over en weer reageren is er verder niets veranderd…OT: Ik kan eenderzijds begrijpen dat er een anonimiteit is voor de mods, maar anderzijds ook weer niet. Jarenlang wist iedereen hier perfect wie de mods waren, daar zijn nooit verdere problemen van gekomen. Maar nu kan ik me wel voorstellen dat als ik bijvoorbeeld knallende ambras krijgen met Mush, ik vervolgens hioctane102 hierover aanspreek als mod (die stiekem Mush is op zijn 2de account) ik geen oplossing ga vinden bij hem. Resultaat: Ik heb ambras met een lid, ik word niet serieus genomen door een mod, ik voel me hier niet meer prettig en blijf weg. Daar word ik noch het forum dan beter van. Misschien denk ik nu wel te veel “worst case scenario”, maar zeg nooit nooit he. 😉 Ik zou sowieso een lid niet anders behandelen gewoon omdat hij mod is ( behalve Harley G uiteraard, die mens is niet te vertrouwen met andermans vrouwen :what: 😆 ).
Och ik wil niet overkomen als oude gefrustreerde ex-mod maar die geheimzinnigheid geeft me een gevoel dat er toch iets rammelt .
Allez we weten nu toch wie hier achter zit !
Wens jullie veel plezier en succes als Mod en ondertussen ga ik met de Porsche :driver: rijden .
Have FunDan toch voor die penisverlenging in Tijuana gegaan Sensa? :sarcastisch
Mod’s … you will never walk alone!!!!
Allez mannen, gaan we daar nu moeilijk over doen. Ik weet ook niet wie dat zijn, maar is dat nu zo belangrijk? Als het nu nog schoon vrouwen zouden zijn, tja.
Ik ken de verkeersleider in Zaventem ook niet, zolang dat die er voor zorgt dat alles min of meer vlotjes verloopt, is dat voor mij al lang goed.
Ik ken mijne chirurg die mij de laatste keer geopereerd ook niet, ik kon er amper mee spreken want we spraken niet dezelfde taal, maar die vent heeft zijn werk uitstekend gedaan.Ik stel voor dat we ons allemaal een beetje constructief opstellen en verder doen om van dit forum iets moois, constructief, ontspannen te maken.
:respekt: :respekt: :respekt: Voor de Mod’s, de vroegere, de nieuwe, de toekomstige. En nog meer respect voor McKlusky die dit allemaal maar moet regelen en er waarschijnlijk nog geld bij insteekt ook! :respekt: :respekt: :respekt: Ik zal zeer binnenkort nog eens met de klak rondgaan!
Tja, iedereen weet het nu…
Ik vind het wel een beetje zielig voor HarleyG die nu met de billen bloot staat en alle crap over “machtsmisbruik van de mods” en de bijhorende bedreigingen als enige “echte persoon” moet slikken, terwijl de rest zich lekker “anoniem” kan wegsteken :salut:
Het onderwerp van meerdere accounts is al besproken geweest en daarvan is recent nog een mooi staaltje gepasseerd:
onderstaande 911driver is hier lid sinds 1 jan 2016 en hoe lang geleden heeft Wes RS zijn 924S gekocht?[quote=”911driver” post=226973]Deja-vue gevoel wes: “een beller is sneller?” :coolness:[/quote]
Heeft nog niemand zich afgevraagd wie hij is? Is een beetje pot/ketel verhaaltje hè. Ik ga er in ieder geval niet wakker van liggen.
En wat betreft:
[quote=”Funny” post=227124]Gaan die mods dan nooit naar een event of rit komen ![/quote]
Wie weet, maar bekijk het als de stig en topgear. Zijn prestaties waren voor iedereen oké, niemand wist wie er onder die helm zat en toch wilde iedereen weten wie hij was.
Beetje zoals Linkedin anonieme views.
Juj er heeft iemand je profiel bekeken en je mag lekker niet weten wie het is maar zij weten het wel.
Ik lig er niet wakker van zolang het een gezellige boel blijft zonder teveel “regeltjes”.Voor mij is eigenlijk alles oké want wat heb ik te zeggen, heb niet eens nog een Porsche :happy:
Maar vind het raar dat er gepost word door mods alsof ze alles en iedereen goed kennen, wat wellicht zo is onder een andere naam.Ik had de posts daar verwijderd omdat ze met de rubriek “interclassics maastiricht” helmaal niks te maken hadden EN bovenop speculatief.
Toen het forum en CabrioWim hoge nood had aan hulp stond iedereen behalve Harley G aan de kant. En nu er vrijwilligers zijn die onder voorwaarden mee aan de kar willen trekken komt er (misschien terechte) commentaar van aan de zijlijn. Ik vind het een beetje flauw.
Voor mij is het simpel: als wij MODS ons werk goed doen is het klaar en dan maakt het niet uit wie het is. dan mag het voor mijn part een gedresseerde hond zijn met drie poten uit Syrië.
Er is in het verleden ook al commentaar geweest over het “hidden” posten. Ook daarvan zijn voor en tegenstanders maar uiteindelijk beslist ieder voor zichzelf wat en hoe hij/zij hier post zolang het allemaal maar conform de forumregels gebeurt.
Bedankt om dit te verplaatsen .
Het begon eigenlijk met de speculatie en het gokken van wie zijn de nieuwe mod’s nu eigenlijk .
Ik gok op Zuff.driver alias Jollie en Hioctane alias Deepee .Waarom wil ik het weten ? Omdat ik hoop en denk dat de nieuwe mod’s toch naar Porsche-eventen en of ritten van het forum gaan komen en het leuk is om er een gezicht aan te koppelen .
Nieuwe Topic : Forum kondigt 2 nieuwe mod’s aan .
Btw zever vind ik de aanstelling van Mod’s niet !om te zwetsen en peveren heb je een zeverhoekje op PFB. waarom dan andere topics vervuilen?
zeg maar onder welke naam het verplaatst mag worden
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.