2 tickets Porsche Sound Nacht 21 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen 2 tickets Porsche Sound Nacht 21 oktober

• Maker
    Discussie
  • Hi,

ik was graag met een groepje naar de Sound Nacht gegaan.
    Alleen, ik kon maar 4 kaarten bestellen.

Daarom beslist dat ik er twee weggeef in een wedstrijdje.
    Als je kans wil maken, alle info hier : https://www.rufie.be/soundnacht2017/

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
    • [quote=”Mart” post=258487]Besides heb je mensen die graag poetsen, of juist graag sleutelen, of liever autootjes kijken, of nog liever over autootjes ouwehoeren of het allerliefst een stukje zelf rijden.

De Porschist is nu eenmaal niet in 1 adem (cq windvlaag) te vangen!![/quote]

Wij hadden het niet beter kunnen zeggen 😈 😆 😈

Even nog terugblikken op afgelopen weekend.
        Het was voor mij de tweede keer en eigenlijk nog meer genoten dan de vorige keer.
        Het gaat om meer dan het alleen luisteren naar de motoren.
        Wat een plezier om als één grote familie rond dat podium te zitten, te luisteren naar al die beroemde piloten en ingenieurs. Bekenden tegenkomen zoals Godspeed, babbeltje doen met Gijs Van Lennep over Max Verstappen. Op de foto met Mezger. Onvergetelijk gewoon ! En niet te vergeten, dit kunnen sharen met Stijn en Geert. Ze kunnen het ons niet meer afpakken. Hieronder wat plaatjes.

Het volledige album : Meer foto’s op https://www.rufie.be/events/galerie/

+1 😀

Ieder zijn meug en gelukkig maar. Is toch wel een heel apart evenement zekers en super bijzonder voor de liefhebbers als je daar een keertje bij kunt zijn.

Besides heb je mensen die graag poetsen, of juist graag sleutelen, of liever autootjes kijken, of nog liever over autootjes ouwehoeren of het allerliefst een stukje zelf rijden.

De Porschist is nu eenmaal niet in 1 adem (cq windvlaag) te vangen!!

Gelukkig maar … :drink:

Ah Havermanst, hoe geraak jij dan binnen ? Ik probeer al jaren vruchteloos om nog tickets te krijgen !

ik vond het in ieder geval weer geweldig, net als alle voorbije jaren.

Vanop mijn plaats was het niet altijd even eenvoudig om het goed te filmen, maar ik heb mijn best gedaan.

Alle autos die op het podium kwamen , kan je horen op Love for Porsche

123

het museum op gewone dagen is ook nie zo geweldig interessant.. de autos staan continue met mensen errond die willen foto’s nemen.. En zo groot is het nu ook weer niet.

Maar een evenement is iets anders dan de gewone museum dagen..

oké, I get it 🙂 🙂 dat is inderdaad wel cool :coolness: Dat krijg je allemaal niet mee door gewoon naar je filmpje te kijken.

Ik ben waarschijnlijk ook niet 100% een petrolhead. Ik rij ongelooflijk graag met alles waar wielen onder staan en vindt het altijd fijn om mensen te ontmoeten van het forum, maar als ik naar een Interclassics of zo ga, ben ik er meestal veel sneller buiten dan ik zelf gedacht had. Ik heb vorig jaar het museum in Stuttgart bezocht en was daar na 30′ alweer buiten 😳 😳 Het ligt dus aan mij :salut:

123

[quote=”Bones” post=258419]Dat van die verhalen en zo begrijp ik wel, maar ben ik hier de enige die dit luisteren naar motoren, en daarvoor naar Stuttgart rijden, toch wel een beetje een vreemd concept vind? 😈

Ik vraag me dan ook altijd af: hebben jullie daar ook een vrouw gezien tussen het publiek? :think: :sarcastisch :think: :engeltje:[/quote]

Ik heb dan toch mooi wel met Hans Mezger kunnen praten , das na Porsche en Piech toch wel dé man van de Porsche techniek.. Das Royalty gewoon voor de Porsche fanaat.

Als dat al niet interessant is , wat dan wel? En dan kun je idd misschien beter gewoon thuis blijven en elke zaterdag avond in de zetel zitten kijken naar de zoveelste herhaling van FC de Kampioenen, en de Lotto trekking…

Verder kan ik bevestigen dat er daar best wel voldoende vrouwen in het publiek stonden.

Bones, de mannen die daar op dat podium hun zegje mogen komen doen zijn niks minder dan helden. De auto’s zijn onbetaalbare stukjes racehistorie. Toegegeven, je moet een beetje freak zijn. Maar voor de freaks is dit concept duidelijk 1+1 = veel meer dan 2
                        Ik persoonlijk vond het zoveel jaren geleden een EER aanwezig te mogen zijn op dit evenement tussen zoveel hoogheden, zowel mechanische als vleselijke … voor mij was dit een bucket list beleving … en ik zou er veel voor geven dit te kunnen herbeleven …

Dat van die verhalen en zo begrijp ik wel, maar ben ik hier de enige die dit luisteren naar motoren, en daarvoor naar Stuttgart rijden, toch wel een beetje een vreemd concept vind? 😈

Ik vraag me dan ook altijd af: hebben jullie daar ook een vrouw gezien tussen het publiek? :think: :sarcastisch :think: :engeltje:

Het zijn die verhalen van ex ingenieurs, piloten, teamleiders e.d. die het voor mij duidelijk een grote toegevoegde waarde gaf. Het sneed me door merg en been, niet alleen qua geluid, maar ook qua emotie en beleving.

123

tuurlijk is het geluid niet perfect daar.. ze trekken niet alle toeren, geen belasting..
                              ze zouden beter rollen in het podium inbouwen zodat ze wat meer kunnen doen dan wat vrij de motor doen spinnen.

Maar je krijgt bij elke auto een verhaal van wat mensen die wat te betekenen hadden , met die auto. Anekdotes en zovoorts.

Het is niet beter dan die dingen die jij daar opnoemde, maar ook niet slechter.. het is gewoon anders.

Het live show element zal wel een rol spelen in de belevenis van de bezoekers ; maar het geluid is toch reeds gedempt door de afzuiginstallatie/ slangen en in een hal klinkt dat sowieso anders dan op straat.

Het is toch spannender om deze prachtige historische wagens ( Porsche en andere ook uiteraard ) op een circuit te horen voorbij razen met volle belasting

Ieder zijn ding ; de ene rijdt naar Zuffenhausen , de andere naar de Nordschleife 8) 8) 8)

Als je echt mooie geluiden wil horen ; er is een CD en boek van Nick Mason ( drummer van … jawel P F ).
                                Op de cd hoor je een 12- tal van zijn klassieke sportwagen collectie voorbij razen ; hieronder een voorproefje

Was er ook en was inderdaad leuk. En eindelijk, na al die jaren, Rufie eens ontmoet! 🙂

Viel me inderdaad ook al op dat de oude wagens amper de toeren in werden gejaagd, was twee jaar geleden toch anders. Toen had ik haast oordoppen nodig…
                                  Zou het zijn uit vrees voor schade of toch eerder om de nieuwe garde niet teveel in de schaduw te zetten? Het geluid van de nieuwe wagens werd zelfs versterkt/aangepast via luidsprekers.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 42)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.