2 tickets Porsche Sound Nacht 21 oktober

Home Forum Porsche Uitstappen 2 tickets Porsche Sound Nacht 21 oktober

• Maker
    Discussie
  • Hi,

ik was graag met een groepje naar de Sound Nacht gegaan.
    Alleen, ik kon maar 4 kaarten bestellen.

Daarom beslist dat ik er twee weggeef in een wedstrijdje.
    Als je kans wil maken, alle info hier : https://www.rufie.be/soundnacht2017/

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • [hide]Jama, gij weet ni wa die van ons en ik in de coulissen gedaan hebben die nacht he …[/hide]

Hè Bart dat durf ik thuis niet zeggen ‘ER IS ECHT NIKS MEER DAN DE SOUNDNACHT’. Volgende ochtend m’n valieske buiten aan de deur :bounce:

Als je ooit van de Sound Nacht geproefd hebt zoals wij samen Rufie, dan zou je toch moeten weten dat er ECHT NIKS MEER IS DAN DE SOUNDNACHT ! De soundnacht is ultiem bucketlist materiaal, adrenaline, haren recht, een echte onderdompeling in wat voor mij de kernwaarden van Porsche zijn, so close you can taste it, smell it, feel it. De rest is meh in vergelijking !

Er is nog meer dan de Sound Nacht.

Er is het Porsche Museum
            Motorworld
            Mercedes
            Klassikstadt Frankfurt
            Sinsheim

Ik wil gerust gidsen 🙂

[hide]Ik ben dus een sukkel die voor het zoveelste jaar op rij vruchteloos heeft geprobeerd, die een uur en een kwartier aan een stuk gebeld heeft, redial, redial, redial … Toen ze eindelijk opnamen waren de kaarten uitverkocht.
              Dus daar moet ik eens over nadenken. Want je kan inderdaad de wagens buiten horen (en zien ook denk ik als je je goed weet te positioneren in de buurt van het spoor) opwarmen. Heb geen goesting om daar alleen te staan, maar als er nog mensen dit overwegen misschien …[/hide]

Te gek hoe sommigen creatief uit de hoek komen 😀
                Sommigen willen ze gewoon kopen hehe.

Jammer genoeg is met geld niet alles te koop.

Als er iemand zegt, ook al kan ik niet binnen, ik zie weekendje Stuttgart wel zitten.
                Voor mij niet gelaten.

Groeten,
                Rufie.

Hey Rufie rijden we samen ? :happydance: :happydance: :driver: :driver: :drink: :drink:

Alles ingevuld . Ik voel het in mijne kleine teen , ik heb gewonnen :up: :up: :up: .

Merci Heren !

Deelnemen kan nog tot zondagavond 😉

Meegespeeld!
                        Nog just een hotelleken boeken.
                        😉

[hide]bij mij is ‘t Souwntnagt am Arbeit die datum :censored: :bounce: [/hide]

123

done, ak win kan er nog iemand mee met mij
                            En als iemand anders alleen is en wint, ik heb km’s nodig om de firmawagen te verslijten.
                            Kwil op tijd einde lease zodak nog een laatste RWD BMW120D kan bestellen.
                            nog 31145 km te gaan.
                            Dus gratis taxi en brandstof als je ‘t wil 😀

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.