20 jaar geleden eerste 11je

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! 20 jaar geleden eerste 11je

• Maker
    Discussie

• Pol

Al enkele weken het forum beetje aan het volgen hier en nu eens beleefd bij jullie aan de deur kloppen.

Ik ben Kyle, woonachtig regio Brugge, 46 jaar.

Toen ik 26 was mijn eerste Ptje gekocht, intussen is die reeds verkocht wat ik mij al vele malen beklaagd heb. 👿
      Maar ja, het verstand komt niet voor de jaren zeggen ze …

De aantrekkingskracht naar het merk is altijd gebleven, ben ook al 5 jaar een Cayenne eigenaar.

Bij deze ook dank aan iedere poster hier, voor de info die ik reeds uit het forum kunnen trekken heb.

Tot hoors of ziens op 1 of andere meeting.

In bijlage een scan foto van mijn trots geweest.

Attachments:
      • elfje.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • :mrgreen:

0

Strak rekenwerk 😀 Welkom hier!! :salut:

0
          Pol

Bedankt voor alle reacties. Top

Verkoop ongedaan maken zal niet meer lukken na 18 jaar. Ja ze zijn idd goed in waarde gestegen, maar het draait voornamelijk om de emo-waarde bij mij. Er kwam toen een kleine en er werd voor een meer familie wagen gekozen.

18 jaar geleden nog 900.000 bfr gekregen weet nog goed, ff snel getallen schatten indien na 18 jaar nu nog in bezit :
            Jaarlijks onderhoud taks verzekering en rijden schat weinig : 3000 euro / jaar x 18 = 54000 euro
            900.000 bfr gekregen = 22300 euro
            900.000 bfr beleggen na 18 jaar toen je nog iets kreeg van intrest schat nog eens 16000 euro

Dus indien ik hem gehouden had, geen 54000+22300+16000 = 92300 euro , Ik zou nu nog geld over hebben bij de aankoop van een 964-ke ……….

En toch had ik hem nu liever in m’n garage zien staan terug. 😉

0

Welkom! Misschien … kun je de verkoop nog ongedaan maken … 😕 :respekt:

0
              PDS

Welkom op het forum ! :drink:

0

Welkom op het forum.

0

Leuk Kyle enne welkom natuurlijk :up:
                    Kocht mijn eerste 911 32 jaar geleden, je ziet je hebt altijd weer baas boven baas :mrgreen:

Gr Hans

0

Welkom Kyle, jij kent je wereld, beleefd langs de voordeur aankloppen :up: er zijn er hier al anderen gepasseerd die direct langs de achterdeur binnenkomen en dan nog zonder te kloppen en als ze er dan op aangesproken worden zijn ze nog vaak vuilgebekt :what:

kan me inbeelden dat je spijt hebt dat je die mooie 964 toen hebt weggedaan :bounce:

nu je meer en meer op het forum vertoeft zal de microbe je wel verder besmetten zodat je cayenne niet langer alleen thuis hoeft te staan :drink: en er weldra een luchthapper terug voor de deur staat :driver:

0

:up: :up: :up: Nog ne Bruggeling :driver: :driver: :driver:

0
                        XXX

Welkom Kyle, hopelijk tot op een meeting :up:

0

Welkom op het forum Kyle.
                            Als ik jouw foto zie kan ik best begrijpen dat je de verkoop beklaagt. Dat ziet er immers een ferme 11 uit! En nu de prijzen voor die wagens de pan uit swingen, kan ik best geloven dat je er al eens met heimwee aan terug denkt.

0
                            Pol

‘Ze’ staat erbij intussen.

0

Welkom op het P forum

0

Nogmaals welkom en bedankt om je voor te stellen! :up:
                                  Om foto’s te kunnen posten dien je ze kleiner dan 500kB te maken en dan zou dit moeten lukken!

0

welkom kyle !

het was een beetje stilgevallen met het aantal nieuwe aanmeldingen de laatste weken. dus ook in het verre brugge hebben ze PFB al ontdekt :up:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.