20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
  • F

Staat hier ondertussen ook genoteerd in de agenda.
      Bij voorbaat al :respect2: voor alle moeite die kruipt in het voorbereiden van zo’n evenement :up:

Met stip in agenda!! En op zondag 😀 Kan ik op zaterdag naar de 6 uren van Spa!!Kan niet beter :drink:

Staat gereserveerd! :up:

de datum is vastgeprikt op zondag 20 september … wim heeft de topic titel al aangepast :hail:

info volgt later omtrent startplaats, locatie fotoshoot, rondrit en …. crashterras voor een natje en droogje voor hen die dat willen.

Als het zondag is zou ik ook kunnen mee doen
              maar dan met de RS Replica

Zou ook graag meedoen.
                Waarschijnlijk met 2 wagens.

Liefst op zondag …

F

Alweer een top initiatief. Was vorig jaar perfect geregeld :up:
                  Voorkeur gaat uit naar zaterdag.

@deepee
                  : Fly&drive in Schaffen zal ik helaas niet kunnen meedoen

‘Helaas’ in de US op dan, anders had ik graag meegedaan!

Het weekend staat genoteerd, hoor graag welke dag het gaat worden.
                      (Dit weekend is nl. ook het RS Fest in Rosmalen).

Als het weer mee zit wordt dit weer een mooi Porsche weekend. :up:

Ik zou er ook wel graag bij zijn.
                        Zaterdag of zondag, beiden geen probleem.

Voor mij zijn beide datums geen probleem 😉

Voor mij liefst zaterdag.
                            Zondag kan ik ook.

Deepee, vanaf september is mijn kantoor weer op zaterdag geopend, dus op zondag zou meegenomen zijn…
                              Indien zaterdag dien ik vervanging te voorzien en tijdig aan te vragen, maar is intrinsiek geen probleem…

Hoi Deepee,
                                Feel free voor zaterdag of zondag. Ga m’n maat zien mee te krijgen met gitzwarte GT3.

Tnx HarleyG,
                                  het was idd Neill die ik bedoelde (alias NVDS op PFB). WES-RS heeft hem intussen gecontacteerd en bereid gevonden :up:

ik noteer naast DRIP nog een tweede geïnteresseerde die enkel op zondag kan; dus de anderen hebben geen voorkeur voor 19/sep of 20/sep?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.