20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 222)
    • Industriële spionage 😯
      Wat staat dat individu anders te doen aan dat hek :what:

De eerste foto is binnen!! :happydance:
        Rauw en onbewerkt!!

20150920_152716.jpg

Tja, ik heb zo iets van … ‘One life, live it’

Iedereen moet maar doen wat hijzelf wil en goesting in heeft en zich niet te veel aantrekken van wat anderen denken en zeggen.
          Dit zonder anderen te schaden natuurlijk.
          Ik vind het leven al veel te kort om alles te doen wat op het verlanglijstje staat.
          En dan dan zegt ne mens al eens rapper ja dan neen als ie iets leuk tegenkomt (ik heb het over auto’s, hé)

Dat ken jij toch ook hé PDS ?

Maar we zijn hier off topic aan’t gaan.

PDS

AH Geert vertel …. :popcorn:

Ben dus ook stiekem ongeduldig aan’t wachten op de extra foto’s. :popcorn:
              En er zullen er nog wel zijn vrees ik.

Aha, nu we toch bezig zijn …

@ DST : ik zit dus ook met zulk een verslaving.

Ik kan mijn auto’s ook maar met moeite weg doen. Ik zit al op + 10.
              Waarvan helaas maar ene P. (budgetaire reden)

Ik heb een emo-band met deze wagens.
              Allez, ttz een band en velgen 🙂
              Per wagen heb ik minstens 3 sets velgen …

Dus DST , ik kan mij vrij gemakkelijk inleven in uw situatie :engeltje:

[quote=”DST” post=216788]Gelukkig niet voor schoenen :mrgreen:[/quote]

wel voor autoschoeisel dus :think:

Neje, voor velgen :first:

Gij koopverslaving ??
                    Alléé, wa de mensen allemaal zeggen
                    Toch ni voor Porsches zeker ?

Idd, naar het schijnt heb ik een koopverslaving :engeltje:

Gelukkig niet voor schoenen :mrgreen:

F

Mij moet ge niet fotoshoppen hoor :mrgreen:
                        We zullen nog efkes op de tandjes bijten dan maar 😉

[hide]3 heren met sterk ontwikkelde vrouwelijke eigenschappen :mrgreen:
                          het duurt FF om uit +300 foto’s de beste te selecteren en deze vervolgens te bewerken :popcorn: [/hide]

+1 :think: , zeer ongeduldig :engeltje:

+1 🙂

F

De foto’s die ik gezien heb van de meeting waren al knap maar ik ben toch benieuwd om het resultaat te zien van de overige foto’s (of ben ik gewoon te ongeduldig :engeltje: )

Wes,
                                  🙂
                                  volgend jaar moet ik toch eens meedoen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.