20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 222)
    • Proficiat aan deepee en WesRS was een leuke dag leuke locatie en heeel veeel pkes
      Meer van dat

knappe foto’s idd, het was er de moeite, de afwezigen hadden ongelijk…

wel straf dat er op zo een mooie tarmac geeneene de goesting had om eens een pirouetje te draaien. :driver: Allemaal achterwiel aandrijvers en minstens 200 pk of meer en jullie blijven allemaal stil staan. :sleep:

wat ik mij ook afvraag is: die 991/50 ( :first: ) die heeft de mooiste kont van allemaal en er is geen ééne foto van die kont. :bounce:

anyway, volgende keer ben ik er ook bij.

[quote=”Bert V.” post=216504]Knappe foto’s :popcorn:
          De 991 50 anniversary 1-GDN … is dit toevallig niemand van Herent of omstreken?[/quote]
          Nope. Voor zover ik weet woont de Mushroom nog altijd “over het water” en dat is dan de Westelijke Parking van Antwerpen en die loopt tot in Zeebrugge….

Het bewerken is begonnen :salut: Tegen woensdag zullen alle foto’s af en bewerkt zijn. Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke namiddag! :drink:

Knappe foto’s :popcorn:
              De 991 50 anniversary 1-GDN … is dit toevallig niemand van Herent of omstreken?

200915_002b.jpg

200915_004b.jpg

200915_009b.jpg

200915_019b.jpg

200915_021b.jpg

200915_022b.jpg

200915_030b.jpg

Moet er nog 💡 zijn? :happy: Prachtige P!

200915_006b-2.jpg

200915_018b.jpg

200915_012b.jpg

200915_016b.jpg

200915_023b.jpg

Attachments:
                    • 200915_006b.jpg
                    PDS

Bedankt aan de organisatie ! het was echt super plezant :up: :up:

En mooie foto’s mannen :first:

Heb me daar inderdaad iets gemist precies :bounce:

Bedankt Deepee en Wes ,prachtig initiatief :first: wij hebben jullie net gemist aan de beurs of de andere zijn er nog lang blijven plakken ?? :drink:
                          En nu eens rustig nagenieten van de foto’s laat ze maar komen .

Harley G heeft ons het bos in gestuurd … :think:

Ennuh, nooit gedacht dat ik forumgenoten aan hunne hond zou herkennen. :wtf:

Gaat er nog iemand werken vandaag of gaan we alleen maar fotookes bekijken. :mrgreen:

Leuke foto’s Drip & Drup (zouden jullie geen stripreeks beginnen? “De avonturen van Drip & Drup in Porscheland” 😉 😈 :sarcastisch ). Vooral de “rolling pictures” op de E313 vind ik zeer geslaagd :first:

Prachtig initiatief, proficiat Deepee en Wes :applaus:
                                Mooie foto’s!

Bedankt Deepee en Wes het was weer top
                                  En het weer zat goed mee
                                  Alle geluk dat ik een voorrijder had om de tour te doen, anders kwam ik weer in Parijs uit
                                  Bedankt DST :salut:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.