20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 222)
  • F

Hulde aan de organisatoren, de weergoden en fotografen. Was weer een top event :up:

@Drup: Geweldige foto’s man.

Bedankt daarvoor en :respekt:

Helemaal GEWELDIG mannen, grote dank aan allen. Ik ben oren en ogen tekort gekomen. Wat een mooi wagenpark en toffe Horsemen!! :drink: Superb geregeld!!! :respect2: Big Up! :first:

XXX

Poging 2 😳 😳 😳

https://goo.gl/photos/5Uq4WchhHxYMk97C8

Het was een leuke photoshoot met kleurrijke Porsches.
              Mooie locatie uitgekozen door Deepee en WES-RS.
              Een dikke proficiat aan beide ! . :applaus: :applaus: :applaus:
              en de rijdende foto sessie was een onverwachte extra
              :driver: Zo heb ik toch eens “plankgas” kunnen trappen met de groene Cayman van Rollie :coolness:
              We hebben de rit niet gereden maar zijn wel gezellig gaan, terrassen in Neerpelt brasserie De Beurs en hebben nog lekker gegeten.
              Intussen heb ik reeds enkele foto ‘s geplaatst in mijn profiel ; morgen laad ik meer foto’s op ( blijkbaar is er een dag beperking ) en heb ook geprobeerd via photobucket maar dat was een fiasco met inlog gegevens en dergelijke pfff ..

Bedankt voor de gezellige namiddag , zeker voor herhaling vatbaar.

@ alle fotografen: respect om jullie foto’s met ons te delen. ik heb er al mooie zien passeren en er is nog moois op komst.
                @ YouYou&Harley G: bedankt voor de (h)eerlijke ruil
                @ Sensa: haast je met de voorbereiding voor de “rally principessa 2016” en vooral veel sterkte morgen en de komende dagen
                @ alle deelnemers: thx voor jullie aanwezigheid, de fijne babbels, de gemoedelijke sfeer, de verhalen achter de 28 auto’s en hun eigenaren, de plannen voor komende meetings, … het is ook voor het duo achter de schermen Genieten als jullie er plezier aan beleefd hebben.
                ons doel bereikt is dus bereikt en hopelijk is iedereen veilig weer thuis gekomen. foto’s op locatie heb ik niet wegens andere bezigheden, maar een sfeerbeeld van het tankstation aan de eindhalte kan ik wel met jullie delen

DSC04892.JPG

@taffy
                : jij verdient de wisselbeker voor grootste pechvogel. echt jammer ! maar toch ook weer fijn dat je ons toch nog even goeiedag kwam zeggen. hou ons op de hoogte !

@bladerunner
                : jack the russel was de ster van de dag met z’n oranje lanyard

@igordiver
                & daxmanian: jullie hebben dit helaas allemaal moeten missen

[quote=”Drip” post=216418]https://photos.google.com/album/AF1QipN8baOdNxiVqFs39OJWXsUVpfJ4y4HRhP6sLCqT

Hopelijk werkt de link… :engeltje:[/quote]

Nope Peter, deze link geeft ook hier error 404 :bounce:

Dikke merci aan Wes voor zijn nachtelijk werk en deepee voor de organisatie!
                    Wij hebben de route voor een stuk gereden om dan toch maar met de rest te gaan verbroederen. Goed idee om deze op een later tijdstip nogeens te rijden.
                    Aan degene die zijn bruiswater en cola light vergeten te betalen is….niet van wakker liggen….ik heb het betaald! :drink:
                    Op naar de volgende!

bij mij werkt de link jammer genoeg niet Peter

Was vandaag dik in orde, dikke pluim voor de organisatie.
                      Alleen jammer dat ik de rondrit niet heb mee kunnen rijden wegens andere verplichtingen

XXX

was een super namiddag, heb mijn ogen uitgekeken! Prachtige organisatie, heerlijke mensen toch van het forum!! Heb me nog geen seconde beklaagd me hier ooit te hebben ingeschreven!!!

toppie_.jpg

Mooie foto’s, Ziet er een super locatie uit… Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Topper :first:
                              Mooie locatie
                              Goede rit, duidelijk foutloos roadbook ( zeldzaam ) :respekt:
                              Lekker gegeten

Maar vooral aangenaam gezelschap 😀

Ik schrijf mij al in voor de volgende editie

Ps: de eerste fotos zien er al goed uit :applaus:

Het was buitengewoon tof om met zovelen te zijn.

Merci Deepee en Wes :respect2:

Sluit mij bij de rest aan , tot locatie en prima organisatie , thanks makkers 🙂

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.