20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 222)
    • Dank je aan de organisatoren. Schitterende organisatie.

bedankt mannen was een top dag mooie rit
        prima locatie eindpunt restaurant
        :drink:

‘t Was top! Merci aan de organisatoren! :first:

Ik kan Drip & Drup alleen maar bijtreden, het was een zeer toffe organisatie en ik heb er erg van genoten, thanks. :respect2: De rit zat er voor mij ook niet meer in, maar dit kan misschien nog wel eens een andere keer :up:

@Kintaco
            : er zitten inderdaad zeer mooie foto’s tussen. De combinatie van Porsches, locatie, mooie weer en de wolkenlucht is prachtig :first:

XXX

@Deepee en WesRS; top locatie en fijne bijeenkomst.
              Sorry dat we de rit niet meer hebben meegereden maar dat ging te laat worden voor ons en nog wat moe van Italië dinges.

Keileuk om met zo vel hierop af te komen :up: :up: :up:

Spijt voor de rit maar ik zou de route even opsparen en misschien eind 2015 of voorjaar 2016 een afspraak maken om die rit eens te gaan rijden met de forumleden.

Bedankt om dit te organiseren mannen :respect2:

Eerst en vooral de organisatoren nog eens bedanken, was top! :up:

Aangezien ik vroeger door moest en de rit niet kon meerijden, hierbij alvast de eerste lading foto’s vanop het industrieterrein.
                Zitten een paar heel goeie shots bij, al zeg ik het zelf.. ook wel een paar minder, waarvoor mijn excuses! :happy:

Zijn er wel iets teveel om hier allemaal apart te uploaden, dus wederom -> Flickr album

Ik kijk ook wel uit naar de foto’s van de twee professionals 😉 :popcorn:

Ik denk dat nu nog afkomen geen probleem is, vertrek ook nu pas vanuit Mol.
                  locatie: Lommel Paulusstraat (industrieterrein, ring vanuit Mol, net over kanaal)

Have fun P vrienden! Na weken afwezigheid wegens enorm druk dacht ik dat het volgende week was :bounce: :bounce:

Het weer zit alvast mee.
                      Maak er een toffe namiddag van mannen en vrouwen.
                      Wou dat ik erbij kon zijn. Echter word ik ergens anders verwacht.
                      Heb zelf deze voormiddag ook al een toerke gedaan met de P.

Nog mijne koffie opdrinken en ik ga ook stilaan vertrekken :driver:
                        Tot straks :drink:

Ook wij maken ons klaar.

Nog een kleine quick wash voor de 911 en we kunnen vertrekken.

Hier in ‘t zuiden van Limburg schijnt de zon volop :coolness:

XXX

We maken ons klaar :respect2:

de quiche staat in de oven voor m’n oudjes. nog snel FF een chemische doesj en ik vertrek om onze fotograaf op te pikken
                              tot sffs allemaal & :driver: & :drink: tortuose strade di Lommel a Neerpelt

Harry, we hebben wat vertraging opgelopen, maar we komen er aan. Tot zo!!

Ik kan er helaas niet bijzijn 🙁
                                  Geniet er vandaag van mannen, de weergoden zitten al mee, dus verwacht ik hier vanavond foto’s van blinkende bolides :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.