20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

Home Forum Porsche Uitstappen 20 september 2de RLC, fotoshoot & rondrit: Belgisch / NL Limburg

• Maker
    Discussie
  • Door het succes van vorig jaar, wordt er ook dit jaar weer gewerkt aan een leuke RLC met fotoshoot en rondrit.

Vorig jaar was het Kasterlee wat onveilig gemaakt is door maar liefst 17 Porsches,
    dit jaar gaat de omgeving Belgisch / Nederlands Limburg zijn met hopelijk zelfs nog meer deelnemers!

Aan het uitwerken van de ideeën wordt nog hard gewerkt, alsook een fotograaf zou nog welkom zijn.

“Wanneer?” hoor ik jullie nu allemaal in koor roepen, wel, het weekend van 19-20 september is hiervoor uitgekozen.
    We gaan kijken wanneer het het beste uitkomt, dus laat zeker tijdig van jullie horen zodat we zo snel mogelijk een definitieve datum vast kunnen leggen.

Verdere updates over het “hoe” en “wat” worden in dit topic nog vrijgegeven in de komende weken door deepee of mijzelf.
    Maar reken alvast weer op een gezellige dag met gelijkgestemde zielen. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 222)
  • F

Allé, tot straks dan. De zon is ook al van de partij dus dat zit ook al mee :up:

Als de Ronny helemaal vanuit Milaan komt moet het voor mij ook wel lukken. :driver:
        Laat mijn dochter en schoonzoon hun schilderwerken maar zelf doen vandaag. 😎

natuurlijk ben je nog welkom !! alles mbt je inschrijving is al onderweg met de digitale duif.

Op het allerlaatst toch nog iets tussen gekomen in de plannen voor morgen dus ik zou eventueel toch nog meekunnen? Is dat nog mogelijk?

als het morgen regent en hij geen zon bij zich heeft
              laten we sensa zijn banden leeg
              :drink:

Het bier was op in Italie?
                De fritten smaakten naar spagetti?
                Zijnvrouw was weg met de 4S?

Redenen genoeg om naar Belgie te komen
                Zolang hij wat zon meebrengt, is ie welkom :respekt:

:up: euh, het is ni omdat ge in Italië woont en men daar Proseco drinkt dat je zomaar een glaasje Champagne moet weigeren, hé Sensa! :what: :drink:

F

Ik heb zo’n vermoeden dat Sensa het meer doet om nog eens met de 964 te kunnen toeren dan wel om ons nog eens te zien hoor :mrgreen:

Ik Ben önder weg richting mine 964!!!
                      Ik weiger wel die fles Champagne…ik wil dit niet doen uit eigenbelang, dus Ik stel voor om die te verkopen ten voordele van bet forum

[quote=”Harley G” post=216302]Sensa, we rekenen op jouw fysieke aanwezigheid morgen! Of anders kom ik persoonlijk naar Milano… :what: :what: (Italian Style!) :engeltje:[/quote]

Jeb ga wel mee naar Milano want tis al lang geleden dat ik mijne vriend nog gezien heb :drink: nu maar hopen dat hij de laatste vlieger haalt ,

Zijn er eventueel mensen die van hier in de buurt van Leuven, Tienen, St.-Truiden vertrekken ??
                          Eventueel treintje naar ginder van hieruit ?

Sensa, we rekenen op jouw fysieke aanwezigheid morgen! Of anders kom ik persoonlijk naar Milano… :what: :what: (Italian Style!) :engeltje:

Sensa, is een fles champagne ook goed? :drink:
                              Ik print het roadbook voor je af!

[hide]op latere leeftijd (50+) helpt hypnose niet meer …dan is de elektroshock methode het laatste redmiddel om gedragstherapie enige slaagkansen te geven[/hide]

Braaf zijn. .. bestaan daar opleidingen voor????

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 222)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.