- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 februari 2019 om 00:01
Tijd om afscheid te nemen. Het project is afgelopen, een Porsche 996 4s coupe…Ik heb de auto gekocht en over 4 jaren alles wat vervangen moest worden, vervangen. Gekocht met 129.000km, ondertussen 146.xxx op de klok.
Ik ben begonnen met de koelmodificatie van Auto-Resto te laten uitvoeren ( hoger debiet waterpomp, lagere temp thermostaat en andere resistors voor de ventilatoren ). Radiatoren en condensers voor de airco zijn recent vernieuwd. Het tussenas-lager is 2 maal gecontroleerd ( 129.000 en 143.000km ) en is nog in perfecte staat ( geen speling ). De keerringen zijn verwijderd om smering door motorolie te garanderen.
Ophanging : de schokbrekers zijn vervangen, alsook de bevestigingssteunen vooraan. De motor-, en versnellinsbaksteun zijn vervangen door OEM onderdelen. De remschijven achteraan zijn vernieuwd, de voorste hebben nog genoeg leven in zich. De velgen zijn herspoten en ook de remklauwen zijn dmv poedercoaten vernieuwd.
De lucht/olie scheider is vernieuwd, terwijl tegelijkertijd de tiptronic is gereviseerd ( op 143.000km )
Alle electrische onderdelen werken, geen raamproblemen en het zonnedak werkt ook perfect.
Het onderhoud is steeds gebeurd bij Bernard Dosogne in Houthalen, Belgie. Reparaties versnellingsbak/koelmodificatie bij Auto-Resto in Nijmegen, NL. Alle facturen zijn uiteraard beschikbaar, alsook het originele onderhoudsboekje met de gegevens van de eerste eigenaar.
Het interieur is in hele mooie staat, dit is door de interieur-man bij Porsche Maastricht bijgewerkt dmv airbrush en leder-reparatie.
Er zijn misschien veel 4s’en te koop , maar ik durf te zeggen dat dit er eentje is waar nog vele kilometers mee kunt maken, zonder onverwachte reparatiekosten.
Prijs kan besproken worden, maar enkel naast de auto. Bel me alstublieft niet met “wat is uw laagste prijs”. Laten we elkaar’s tijd niet verdoen.
De auto staat op Duits kenteken ( ingeschreven op tweede adres ) , maar is van origine een Belgische auto, COC zit erbij.Meer foto’s , mail even naar tim.opdencamp@telenet.be of bel op +32 (0)499.433.789
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.