2007 Boxster S 3.4 met 14.230 km te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 2007 Boxster S 3.4 met 14.230 km te koop

• Maker
    Discussie
  • Mijn baby staat te koop.

2007 Porsche Boxster S 3.4

6/2007, 14.230 km

meteor grijs metallic, zwart leder

498 Model Designation Deletion
    551 Wind Defelector
    639 Chrono Sport Pack
    454 Cruise Control
    573 Auto Climate Control
    P77 Leather Sport Seats
    435 Leather Sport Steering Wheel
    XCZ Sport Shift
    XLF Porsche Sports Exhaust (PSE)
    810 Carpets
    TM Metallic Color
    18″ Boxsters S wheels
    6 speed manual

Slechts 1 maal in de regen gereden. Nieuwstaat. Zelfs mijn vrouw heeft er nooit mogen mee rijden.
    Onderhouden bij Penders en Verellen, met onderhoudsboekje.
    Weg wegens aankoop 911.
    Eerste eigenaar.

Info en fotos op:
    http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/boxster-s-14-230-km-zo-143548144.html?store=&bedrag=&doel=%2Fbeheer%2F&bewaar=&adnr=&start=0

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
  • Wim

Slaat niet op bovenstaande posten.

Maar er word in sommige garages onder z.g consignatie verkoop gedaan terwijl het niet zo is.
      En dat doet dan de garage om zo onder de garantie uit te komen.
      Dus als het werkelijk zo is zal de garage meestal de naam van de verkopende partij geven voor info.
      Krijg je die niet met een of andere smoes, dan oppassen.

Dat de garage de auto verkocht heeft in naam van de klant maar tentoongesteld in hun showroom. Voordeel is dat de klant meer vangt en dat de garage er zijn geld niet moet insteken ter overname. 😉

[quote=”bccars” post=128270]Voila, en nu is hij wel verkocht. Met dank aan de goede service van Porsche Center Geel bij de consignatieverkoop !
          Als iets goed is mag het ook wel eens gezegd worden :-)[/quote]
          das een moeilijk woord – wat is dat?

Voila, en nu is hij wel verkocht. Met dank aan de goede service van Porsche Center Geel bij de consignatieverkoop !
            Als iets goed is mag het ook wel eens gezegd worden 🙂

[quote=”S2″ post=127540]PVB? Mogen we je proficiat wensen met je 987????

Ik ben benieuwd, zo valt er elke dag wel iets te beleven op dit forum.

Zo wordt de Boxster S op de valreep toch nog verkocht aan een particulier ipv een OPC :)[/quote]

Oei, daar weet ik niks van. Dat zal een misverstand zijn denk ik. De Box is nog altijd te koop. Ofwel is er int geniep iets geregeld met “die van ons” waar ik niks van weet, maar dat durf ik sterk te betwijfelen 🙂

Rij :driver: volgend weekend maar eens een stukje mee in mijn lelijke 996.
                Dan zal je snel ondervinden dat je die lelijke lichten niet ziet van binnen uit :happy: :happy:

Alleen is bovenstaande 996 een stuk knapper en tijdlozer dan die andere 996 😳

Sorry 996 bezitters :respekt:

S2

Maar datzelfde merk heeft ook een 996 dus dat maakt niet zoveel uit 🙂

“bccars” post=127404
                      Tja, wat kan ik zeggen, ben zelf helemaal verliefd op de 991. Maar anderzijds moeten we realistisch blijven in auto’s. 2015-2016 komt de facelift 911.2 Tel daar nog eens 4 jaartjes bij en daar staat het volledig nieuwe model. En je kan er donder op zeggen dat die weer een stuk straffer uit de hoek zal komen als de huidige generatie ! Ben wel eens benieuwd hoe ze hem dan zullen gaan noemen, 999 ?

De 999 bestaat al maar dan van een ander merk in een andere versie 😎

ducati_999_rhf_1024.jpg

S2

PVB? Mogen we je proficiat wensen met je 987????

Ik ben benieuwd, zo valt er elke dag wel iets te beleven op dit forum.

Zo wordt de Boxster S op de valreep toch nog verkocht aan een particulier ipv een OPC 🙂

[quote=”RODONDO” post=127463]PVB, en uw nieuwe luidsprekertjes dan ! ;)[/quote]

Welke luidsprekertjes :mrgreen: ??

[quote=”bccars” post=127404][quote=”mvn17997″ post=127354]
                            Veel mooier dan het 991 model kan en wordt het niet. In het echt is dit gewoon een bom van een auto.[/quote]

Tja, wat kan ik zeggen, ben zelf helemaal verliefd op de 991. Maar anderzijds moeten we realistisch blijven in auto’s. 2015-2016 komt de facelift 911.2 Tel daar nog eens 4 jaartjes bij en daar staat het volledig nieuwe model. En je kan er donder op zeggen dat die weer een stuk straffer uit de hoek zal komen als de huidige generatie ! Ben wel eens benieuwd hoe ze hem dan zullen gaan noemen, 999 ?

In elk geval, hij zou ongeveer moeten worden zoals deze foto kwa kleurcombinatie en velgen …[/quote]
                            Mocht zo een kar bij het buitenrijden bij de dealer niet in waarde verminderen dan stond er hier al lang eentje.
                            Ben zelf best content met mijn 996 en A5, maar de 991 is een hormonenstoot op wielen. Heel mooi ook in het wit.

PVB, en uw nieuwe luidsprekertjes dan ! 😉

VERKOCHT :up: :first:

PB

Zéér mooie kleurstelling! :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.