2007 Boxster S 3.4 met 14.230 km te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 2007 Boxster S 3.4 met 14.230 km te koop

• Maker
    Discussie
  • Mijn baby staat te koop.

2007 Porsche Boxster S 3.4

6/2007, 14.230 km

meteor grijs metallic, zwart leder

498 Model Designation Deletion
    551 Wind Defelector
    639 Chrono Sport Pack
    454 Cruise Control
    573 Auto Climate Control
    P77 Leather Sport Seats
    435 Leather Sport Steering Wheel
    XCZ Sport Shift
    XLF Porsche Sports Exhaust (PSE)
    810 Carpets
    TM Metallic Color
    18″ Boxsters S wheels
    6 speed manual

Slechts 1 maal in de regen gereden. Nieuwstaat. Zelfs mijn vrouw heeft er nooit mogen mee rijden.
    Onderhouden bij Penders en Verellen, met onderhoudsboekje.
    Weg wegens aankoop 911.
    Eerste eigenaar.

Info en fotos op:
    http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/boxster-s-14-230-km-zo-143548144.html?store=&bedrag=&doel=%2Fbeheer%2F&bewaar=&adnr=&start=0

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • Basis carrera 2 met weinig opties.
      In het wit met de standaard 19″ velgen, maar deze worden zwart gepoederlakt.
      Pasm, Pse, Pdk, en nog een paar prullekes.
      Maar niks van die dure lederen interieuren, geen luxeopties, geen bose of burmester, zelfs geen PCM of andere P acronymen.
      Keeping it simple and pure.

Proficiat :applaus: :applaus: :applaus: specs???

Hij gaat precies snel naar beneden met de minuut of ben ik mis.

boxster 14.000 km

Van harte proficiat ! :applaus:
            Ben benieuwd !

😆
              proficiat wat de 991 betreft…!

Da’s niet belangrijk!! 8)
                Laat ons liever weten welke 991 je gekocht hebt!! :popcorn: :up:

Jep, en het koopje wordt nog interessanter. Gisterenavond knoopdoorgehakt voor een 991. De Boxster nu in PRIJS VERLAAGD ! Profiteer ervan, want binnenkort is hij naar de dealer.

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/boxster-s-14-230-km-zo-143548144.html?store=&bedrag=&doel=%2Fbeheer%2F&bewaar=&adnr=&start=0

Bc ,voor die prijs of iets meer kan een particulier een koopje doen .
                    Een Opc zal de wagen voor mininum 5d euro duurder verkopen al dan niet met een approved garantie .
                    Zelf een particulier die de wagen van jou overkoopt kan voor een 1400 euro een approved garantie op de wagen nemen .

S2

[quote=”bccars” post=122651]

Beste bod van officiele dealer is momenteel 29K[/quote]

Lijkt me een heel mooi bod. Denk niet dat je dat particulier onmiddellijk moet verwachten (nu toch niet met de sneeuw 🙂 )

[quote=”Funny” post=122371]Bc klopt wat je schrijft ,het interieur van een boxster 987 is te vergelijken met dat van een 997 .

Binnenkort komt de 991 Gt3 eraan ,niets voor jullie ? 😉

Mooie wagen trouwens met heel lage kilometerstand .
                        Wens je veel succes met de verkoop !

Ben je al te weten gekomen wat de overnameprijs is voor je Boxster door een Officiele Porsche dealer ?[/quote]

991 GT3 (zoals alle gt3) is een echte droomwagen omdat hij het dichts bij de racewagens staat. Maar denk dat die wat minder praktisch zal zijn dan een standaard Carrera, en bijgevolg weer een grote kans heeft om een garage queen te worden zoals de Boxster. Bovendien rijkt mijn budget niet tot GT3 niveau 🙂

Beste bod van officiele dealer is momenteel 29K

misschien iets voor Wes?

nvm, buiten budget

. Zelfs mijn vrouw heeft er nooit mogen mee rijden.

Plastisch chirurgen kunnen veel vandaag de dag.

Bc klopt wat je schrijft ,het interieur van een boxster 987 is te vergelijken met dat van een 997 .

Binnenkort komt de 991 Gt3 eraan ,niets voor jullie ? 😉

Mooie wagen trouwens met heel lage kilometerstand .
                              Wens je veel succes met de verkoop !

Ben je al te weten gekomen wat de overnameprijs is voor je Boxster door een Officiele Porsche dealer ?

[quote=”Mushroom” post=122361]Welkom op het forum! :first:
                                Slotje terug verwijderd na een knappe voorstelling :salut:
                                Al een idee welke 911 het zal worden?[/quote]

Planning was eerst de Box the vervangen door een Cay. Maar ondanks de grotere bagageruimte was dat net te klein. Dus dan komt 997 en 991 in beeld. Na veel onderzoek merkte ik op ongeacht hoe fantastisch ik de 997 ook vind, telkenmal ik er in plaatsneem lijkt dat interieur zo fel op dat van de Box dat het net is of je geen andere wagen hebt. Dus het zal een 991 worden. In het wit, met zwarte velgen wellicht. Maar zonder Hildon letters 😉

Welkom op het forum! :first:
                                  Slotje terug verwijderd na een knappe voorstelling :salut:
                                  Al een idee welke 911 het zal worden?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.