2011 Boxster Black Edition

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 2011 Boxster Black Edition

• Maker
    Discussie

• Stijn Celis
    Deelnemer

Zit in enorme tweestrijd, het is een fantastische wagen, perfect in orde, maar de 2 plaatsen hebben als nadeel dat ik altijd alleen met de wagen onderweg ben…. Met vrouw en kids is dit dus niet ideaal.

Had nooit durven dromen dat ik deze zou te koop zetten 😐 .

Dit zijn de specs:

– Black Edition, manueel (3.4 met 320pk, 41000 km) => voor mij persoonlijk de mooiste uitvoering van de 987.2
      – Lederen sportzetels, verwarmd
      – Gedrukt Porsche embleem in de zetels
      – Navigatie, telefoonmodule, iPod, Aux, USB aansluiting
      – PASM
      – PSE
      – SPORT knop voor scherpere gasrespons etc
      – Volledig Porsche onderhouden
      – Nieuwe achterbanden sinds 5000km
      – Altijd door prof detailer gewassen, lak in zeer goede staat!
      – Ziet er uit als nieuw
      – Vandaag feilloos gekeurd

één opmerking: waterpomp is 2 maand geleden PREVENTIEF vervangen, die was blijkbaar de geest aan het geven volgens Porsche Paal.

Vraagprijs: 41.987€
      Voor de prijs heb ik me gebaseerd op het huidige aanbod aan Black Editions en heb ik het gemiddelde genomen. Voor een forummer gaat er nog iets extra af ;-). Prijs is onderhandelbaar.

DSC_0302-2.jpg

DSC_0304-2.jpg

DSC_0306.jpg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Hier mag slotje op, wagen is verkocht.

Pricedrop: Mag reeds weg voor de luttele som van 39.499 eurokes!! 🙂

Geen probleem Cossie, laat maar weten wanneer etc…

Grts

Volgende week ben ik de hele week in Limburg , misschien ideaal om even af te spreken ? Mvg

Cossie, check PM 🙂

Geen probleem , ik ben tot volgende week wel op verlof , misschien kunnen we de week erna eens afspreken ? Mvg

Cossie, men excuses, zie net pas je bericht :-(. Ben afkomstig van Diest, Vl Brabant 😉

Uit welke regio ben je afkomstig ? Ik ben van regio Roeselare , misschien wel geïnteresseerd …

youyou, idd, heb het er ook moeilijk mee 🙁

Stijn G, neen denk niet een 996.

man, zo’n prachtige wagen!! Ik zou hem nooit wegdoen mocht ik er ooit eentje bezitten :bounce:

in de lotus had je toch ook maar 2 plaatsen?
                            Ik hoor het al, het wordt een 996 4S 🙂

Thanks guys, extra foto’s komen er nog aan ;-).

Wat er in de plaats komt, wie zal het zeggen, nog geen idee…

ziet er knap onderhouden uit :up:
                                succes met de verkoop en ja, wij zijn niet curieus maar willen wel graag weten wat er in de plaats komt :popcorn:

Good luck met de verkoop Stekki.

Misschien wat foto’s van het interieur bijzetten (ben zelf niet op zoek hoor).

Belangrijkste vraag : wat komt er in de plaats??? :think:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.